У Тернопільському національному економічному університеті відбувся ІІ-й тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 “Маркетинг” 2020 року серед закладів вищої освіти.

Конкурсна комісія визначила переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 «Маркетинг», в тому числі Сергія Скачкова, студента групи 21 МК Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного, який був нагороджений дипломом ІІ ступеня за наукову роботу «Збутова стратегія  ПрАТ «Одеський завод шампанських вин» на ринку ігристих вин».

Щиро вітаємо Сергія Скачкова та його наукового керівника Тетяну Куліш з перемогою у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт та отриманням диплому II ступеня. Бажаємо Сергію та його науковому керівнику подальших наукових здобутків!

IMG-8e46593e669ec4cc3d9a86b8fec25a96-V