11 лютого, у виставковому центрі «Казак-Палац» в місті Запоріжжя, відбувся IV спеціалізований агрофорум «Agro Pro». Тематикою цьогорічного форуму стали питання обговорення формування сприятливого середовища для експорту сільгосппродукції та продукції сільгоспмашинобудування.
Під час форуму студенти-маркетологи отримали інформацію про маркетингову базу успішної практики експорту продукції з урахуванням ризиків роботи на зарубіжних ринках.
Форум проходив одночасно із 19-ю агропромисловою виставкою «Агротехсервіс». Студенти мали змогу ознайомитись із пропозиціями та інноваційними розробками вітчизняних виробників. Продукцією та послуги для аграріїв на виставці презентували компанії з 20 регіонів України, представники торгівельних марок з 11 країн – Білорусі, Великобританії, Італії, Китаю, Німеччини, США, Туреччини, Узбекистану, Фінляндії.
Студенти на власні очі мали змогу побачити сучасне сільськогосподарське обладнання та дізнатися більше про особливості збуту продукції.
Слід додати, що дана поїздка була організована при фінансовій підтримці Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва.
За матеріалами: Анастасія Коноваленко, доцент кафедри маркетингу .