Студенти-першокурсники спеціальності «Готельно-ресторанна справа» вивчають дисципліну «Вступ до фаху» безпосередньо в закладах HoReCa. Тут студенти переймають досвід безпосередньо від фахівців цієї справи – компетентних рестораторів.
На минулому занятті студенти 11 ГРС групи в рамках навчального візиту відвідали ресторан «Пан і Пані». Власниця ресторану Олена Василівна Рудченко щиро поділилася з молоддю секретом 20-річного успіху свого проекту, розповіла, які особисті якості та знання необхідні рестораторам, дала відповіді на всі хвилюючі питання.
Вимоги до професійної підготовки фахівців готельно-ресторанної сфери постійно підвищуються. Такі виїзні заняття дозволяють студентам ознайомитися зі специфікою своєї майбутньої професії, отримати конкретні бізнес-навички та поглибити професійні знання.
Термін «HoReCa» активно використовується рестораторами, готельєрами, шеф-кухарями, компаніями-постачальниками і виробниками обладнання, продуктів харчування та послуг для готелів, ресторанів, барів і кафе, а також іншими учасниками готельного і ресторанного бізнесу для визначення їх приналежності до ринку індустрії гостинності.
Варто виділити аспект терміна «HoReCa», пов’язаний з продажами. У лексиконі маркетологів і фахівців з продажу цим терміном позначають особливий канал збуту, іноді ще так званий on-trade, відмінний від роздробу (off-trade); його особливість в тому, що споживач вживає куплений товар безпосередньо в місці продажу.
Поширеною є думка, що останні дві букви терміну HoReCa (Ca) відповідають «Сafe». Оскільки особливості барів і кафе, як каналів збуту або підвидів сфери гостинності, покриваються терміном «ресторан», остільки раціональніше відносити Ca до перших літер «catering» (кейтеринг). Відмінності між кафе і рестораном є набагато менше, ніж між кейтерингом і рестораном.
За матеріалами В.Ф. Жукова, к.с.-г.н., доцент кафедри ХТ та ГРС