Метод прямого продажу – це коли не покупець йде до продавця, як це відбувається в магазині чи на ринку, а навпаки, продавець приходить до покупця. Популярність такого бізнесу постійно зростає, а асортимент товарів, які пропонують компанії прямих продажів налічує десятки тисяч різних найменувань. Дослідження специфіки та можливостей даного методу представлення покупцю товару на ринку допоможе майбутнім маркетологам застосувати набуті знання на практиці та досягти успіху у майбутній професійній діяльності.

Враховуючи такі перспективи, в рамках навчальної практики під керівництвом викладачів кафедри маркетингу ТДАТУ Арестенко Т.В., Колокольчикової І.В. та Ярчук А.В. для студентів І та ІІ курсів спеціальності «Маркетинг» була організована зустріч з представником компанії Mary Kay. Директор з продажів даної фірми Ольга Леонтьєва займається таким бізнесом з 2007 року.

Mary Kay (Мері Кей, на ім’я засновниці Мері Кей Еш) – компанія, що займається виробництвом і продажем косметики, засобів особистої гігієни, догляду за шкірою, парфумерії як для жінок, так і для чоловіків. У 2011 році Mary Kay була на шостому місці у світі за прибутковістю бізнесу серед найбільших компаній сфери прямих продажів. Чиста виручка на той час складала 2,9 млрд. доларів США.

Ольга Леонтьєва, яка одночасно є і консультантом, і директором з продажу, розповіла студентам свою історію успіху в компанії. Вона підкреслила, що співпраця з компанією Mary Kay для створення власного бізнесу – це досить серйозне і відповідальне рішення, яке потребує всебічної уваги. Важливо зазначити, що представник Mary Kay разом зі студентами детально проаналізувала помилки, які допускають консультанти на початку своєї роботи, тим самим стримуючи своє кар’єрне зростання. Крім цього, студентам було цікаво почути основні правила ведення бізнесу, дізнатись про корпоративну культуру компанії, бізнес-досягнення та перемоги Mary Kay.

Також, майбутні фахівці в сфері маркетингу були запрошені на майстер-класи, які проводяться представниками цієї компанії. Ці майстер-класи цікаві не тільки презентацією товару, а і практичними порадами щодо здійснення персональних продажів. Відвідавши їх, студенти зможуть дізнатися як правильно спілкуватись з клієнтом, як поводити себе у складних ситуаціях, робити «холодні» та «гарячі» дзвінки по телефону.

Історія успіху Ольги Леонтьєвої вразила багатьох студентів та надихнула їх на подальшу самоосвіту і вдосконалення практичних навичок в маркетинговій сфері.

Контент-менеджер кафедри маркетинг, к.е.н., доц. Колокольчикова І.В.,

Прес-служба ТДАТУ