Студенти першого та другого курсів спеціальності «Маркетинг» Таврійського державного агротехнологічного університету продовжують здобувати нові практичні знання. В рамках навчальної практики маркетологи відвідали одне з найбільш успішних промислових підприємств Мелітополя – завод «МЗТк» (торгова марка «ТУРБОКОМ»).

Це підприємство машинобудівної галузі України було засноване і почало свою трудову історію у 2000 році. В подальшому, а саме у 2013 році, було створено виробничо-комерційне об’єднання «Група «ТУРБОКОМ», що включило в себе низку промислових, ремонтних і комерційних підприємств.

Завод «МЗТк» займається виробництвом турбокомпресорів для автомобілів, тракторів і сільгоспмашин, що випускаються в країнах ближнього і далекого зарубіжжя, а також ремонтом турбін і турбокомпресорів для дизельних і бензинових двигунів.

Керівництво заводу люб’язно надало можливість студентам ознайомитися безпосередньо з процесом виробництва продукції – це вкрай важлива інформація для маркетологів, які в подальшому будуть мати справу з представленням продукції на ринку. Наявність висококваліфікованого персоналу, сучасного обладнання та застосування новітніх технологій дозволяють підприємству виготовляти дійсно високоякісну, надійну та конкурентоспроможну продукцію.

Особливе враження на студентів справив відділ маркетингу підприємства. Світлі та просторі кабінети оснащені сучасною комп’ютерною та мобільною технікою; молодий, креативний колектив спеціалістів-маркетологів та реальна можливість у перспективі стати частиною цього колективу – все це продемонструвало майбутнім маркетологам можливості їх професійного зростання.

Необхідно зазначити, що екскурсію підприємством проводив випускник ТДАТУ 2017 року спеціальності «Маркетинг», який працює начальником відділу маркетингу заводу «МЗТк» – Олекандр Єрмак.

Важливо підкреслити, що на сьогодні ТДАТУ є провідним вищим навчальним закладом південно-східної України, який динамічно розвивається, впевнено йде в майбутнє до нових висот і досягнень. Університет надає студентам багато можливостей для вдосконалення професійної майстерності впродовж навчального процесу та якісні знання, які допоможуть їм в майбутньому стати конкурентоспроможними на ринку праці.

К.е.н., доцент кафедри маркетингу Арестенко Т.В.: прес-служба ТДАТУ