Цифровізація процесів і дистанційне управління бізнесом стають важливими навичками, яких потребують сучасні підприємства. Відповідно, освітні програми повинні адаптуватися до цих змін.
11 жовтня проректорка з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва Дар’я Легеза взяла участь у заході Future of Workforce in Ukraine, організованому за підтримки USAID. Одним із головних спікерів стала Барбара Оуклі — професорка інженерії та авторка популярного курсу «Learning How To Learn». Вона розповіла про те, як ефективно залучати до роботи обидві півкулі мозку під час онлайн-навчання, та поділилася практиками, які допомагають мотивувати студентів у дистанційному форматі.
У панельній дискусії також взяли участь ректор Київської школи економіки Тімофій Брік, ректорка Національного авіаційного інституту Ксенія Семенова, проректор з наукової роботи Дніпровського технологічного університету Ігор Нікітенко та СЕО Українського католицького університету Роксоляна Вороновська. Обговорювалися ключові питання фінансового потенціалу українських вишів для впровадження цифрових технологій, роль бізнесу в удосконаленні навчального процесу, а також актуальність онлайн і офлайн навчання в умовах війни.
Окрему увагу було приділено запровадженню курсів суспільного мовлення та використанню інтерактивних освітніх платформ, таких як Minecraft, у навчанні студентів різних спеціальностей. Активним учасником заходу був Юрій Філюк, засновник інвестиційного проєкту Промприлад . Він наголошував на те, що молодий фахівець, конкурентний на ринку праці, мусить бути гнучким до запровадження на ринку програм зі штучного інтелекту та роботизації.
Захід Future of Workforce in Ukraine чітко продемонстрував, що бізнес відіграє ключову роль у трансформації вищої освіти. Виступи експертів на кшталт Барбари Оуклі підкреслюють необхідність сучасних мотиваційних методик та інноваційних підходів до навчання у цифровому середовищі.