Сучасний Інтернет розвивається досить стрімко і на сьогоднішній день застосування мережі Інтернет у різних секторах економіки є незамінним складовим економічного розвитку будь-якої країни. Він все активніше використовується у бізнесі, зокрема у його маркетинговій діяльності і в істотному ступені сприяє підвищенню його ефективності.

Використовуючи переваги Інтернету, кожен підприємець може зібрати і проаналізувати раніше недоступну кількість інформації і, відповідно, прийняти більш ефективне рішення. Тому викладачами кафедри “Маркетингу” і було запрошено представників з Києва Аліксюк Євгенію та  Аліксюк Сергія, які вже майже 4 роки активно займаються продажем в Інтернеті. 9 серпня 2016 року фахівці відвідали Таврійський державний агротехнологічний університет, щоб надати можливість усім охочим ознайомитися із різними напрямами «Управління бізнес процесами в Інтернеті».

Завдяки семінару майже 40 осіб мали змогу безкоштовно удосконалити свої вміння у галузі продажу  в Інтернеті.

На семінарі були присутні: Станчева Е.В – заступник директора ООО «Урожайний», Діденко М.В – заступник директора  ВАН «ППКП»,  Росін С.В. – системний адміністратор видання «Новий день», Коноваленко А.С – SMM-спеціаліст «Асвграф», Кучіна К.О. – заступник голови БО «Соціальний фонд» та інші представники, які займають різні посади, але  прийшли з однією метою, щоб започаткувати або розвинути своє підприємство та підвищити дохід. Кожен з них отримав безцінну інформацію для розвитку  та покращення бізнесу.

Представники більш детально розповіли про:

– інструменти Інтернет-маркетингу: Seo-оптимізацію, контекстну рекламу, SMM, Digital, Контент, відео-маркетинг;

– огляд CRM (Customer Relations Management) – систему управління взаємовідносинами з клієнтами: про мету і призначення, важливість використання, структуризацію і автоматизацію системи, аналіз замовлень та систему обліку, напрями роботи відділу продажу із системою;

контекстну рекламу: види реклами, мету використання контекстної реклами в Інтернет-маркетингу, статистику, що використовується в рекламі, інструменти для аналізу, чи можна зробити рекламу самому, рекомендації з підбору фахівців.

Після того, як фахівці розкрили увесь бізнес-план, було розпочате обговорення, де кожен мав можливість задати питання та висловити свою думку.

Цей семінар був створений для того, щоб допомогти кожному, від студента до підприємця, розпочати свою власну справу в мережі. Заробітки в Інтернеті допомагають не тільки підняти рівень достатку кожної людини, а і розвити економіку своєї країни.

Юлія Кондратюк, начальник РВВ «Агротаврія»