Якість підготовки фахівців повинна відповідати змінам інженерно-технічної сфери та новим вимогам виробництва. Проблеми реформування системи навчання містять у собі задачі методичного забезпечення навчального процесу, який повинен бути орієнтованим на розвиток у майбутніх фахівців не тільки уявлень, знань, практичних навичок, а й творчого мислення.

Розвиток технології навчання будується на активізації навчального процесу, широкому використанні комп’ютерів, відеотехніки, розширенні самостійної та творчої роботи студентів, організації практичного навчання на сільськогосподарських підприємствах, прийнятті економічно-доцільних інженерних рішень. У сучасних умовах швидкого розвитку технологій і техніки велику роль у підвищенні якості навчання відіграють методичні матеріали (підручники, посібники, вказівки), що розробляються фахівцями кафедри. Методичне забезпечення навчального процесу найбільш ефективне, якщо воно є системним, враховує особливості дисциплін і охоплює логічно поєднані матеріали в завершені блоки.