Готельна справа (ГРС)

Спеціальність:
ГРС
СВО:
Бакалавр
Курс:
2
Провідний викладач:
Гапріндашвілі Нона Арчилівна

Мета курсу – є опанування студентами теоретичних знань, практичних навичок та їх реалізація при технології приймання та обслуговування споживачів готельних послуг, видами і порядком оформлення документації при прийманні та розміщенні споживачів готельних послуг, основними технологічними процесами виробництва та споживання готельних послуг, нормативною хронологією здійснення технологічних циклів та операцій працівниками поверхової служби та служби приймання та обслуговування закладів готельного господарства.
Завдання курсу:
– надання студентам загальних навичок з методології та теорії технології готельних послуг та нормативно-правового забезпечення галузі;
– засвоєння закономірностей еволюції підприємств індустрії гостинності;
– вивчення видів технологічних циклів основних технологічних процесів виробництва і споживання готельних послуг;
– формування у студентів практичних навичок і вмінь щодо практичного застосування методів та процедур організації допоміжних служб готельного підприємства; організації праці в готельному господарстві; організації виробничого процесу в підрозділах підприємства готельного господарства;
– розвиток здібностей до науково-дослідної роботи, самостійності і відповідальності у роботі;
– формування у майбутніх фахівців сучасного системного мислення та комплексу спеціальних знань у галузі управління готельним господарством на всіх стадіях її життєвого циклу у взаємозв’язку з зовнішнім середовищем.
Предметом курсу є сукупність теоретичних і практичних проблем адміністрування з метою забезпечення високої ефективності економічної діяльності підприємств, організацій, установ.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
знати:
– методи управління та нормативно-правове регулювання готельної індустрії;
– класифікацію підприємств готельного господарства України та закордонном та основні форми обслуговування в готелях;
– основні поняття, визначення, терміни т характеристику основних типів засобів розміщення готельної індустрії;
– технологію прибиральних робіт у житлових групах приміщень;
– організацію надання додаткових послуг у залежності від рівня комфорту та спеціалізації готелю;
– форми та методи організації робіт з інформаційно-рекламної діяльності готелю;
– архітектуру та інтер’єр у готельному господарстві;
– особливості організації праці в готельному підприємстві;
– організацію та технологію служби приймання та розміщення споживачів у засобах розміщення;
– культуру та стандарти обслуговування в готелях.

вміти:
· визначати вимоги до готелів різних категорій
· характеризувати типи номерів
· відобразити планувальну організацію готельних номерів різних типів і категорій
· відобразити планувальну організацію приміщень вестибюльної групи
· здійснювати технологію прибиральних робіт у житлових групах приміщень в готелях
· визначати види клінінгових технологічних циклів, які необхідно виконати на певну дату
· розраховувати кількість необхідної білизни та рушників при проведення клінінгових операцій, визначених у наряді-завданні
· складати акти на пошкодження майна готелю та забуті речі проживаючого
· заповнювати відповідні документи при прийманні та розміщенні в готелі споживачів готельних послуг
· здійснювати технологічну операцію «розрахунок готівкою» та заповнювати відповідний документ
· здійснювати технологічну операцію «безготівковий розрахунок» та заповнювати відповідний документ
· складати графіки виходу на роботу для працівників поверхової служби та служби приймання та розміщення готелю
· складати табель обліку робочого часу працівників служби приймання та розміщення та поверхової служби готелю
· характеризувати систему організації продовольчого і матеріально-технічного постачання в готельному господарстві
· характеризувати систему організації складського і тарного господарства в готельному підприємстві
· характеризувати організацію роботи обслуговуючих та допоміжних служб готелю.

Робоча программа з дисципліни Готельна справа (ГРС)

Силабус з дисципліни Готельна справа (ГРС)