Мета курсового проектування – поліпшення навичок самостійного пошуку і вивчення матеріалу по темі курсового проекту; розвиток компетенцій аналітичної, дослідницької та проектної діяльності, роботи з інформацією і великими обсягами даних.

На 3 курсу механіко-технологічного факультету ТДАТУ проводиться комплексне курсове проектування на тему “Проект привода стрічкового транспортера ”:

На кафедрі “Технічна механіка та комп’ютерне проектування імені професора В.М. Найдиша” – 9 розділів з проектування привода стрічкового транспортера та чотири кресленики: “Редуктор (кресленик виду загального)”; робочі кресленики деталей: “Корпус редуктору”, “Вал ведений”, “Колесо зубчасте ведене”.

На кафедрі “Технічний сервіс та системи в АПК” – розділ “Обґрунтування та вибір посадок”, кресленик «Вал ведений». Керівники даного розділу доц. Паніна В.В та ас. В’юник О.В.

На кафедрі “Технологія конструкційних матеріалів” – розділ “Проектування технології виготовлення деталі “Вал ведений” і кресленик “Маршрутна технологія виготовлення деталі “Вал ведений”.

Мета комплексного курсового проектування:

  • навчити студентів правильно застосовувати теоретичні знання, практичні навички та вміння, отримані в процесі навчання в університеті;
  • використовувати свій практичний досвід роботи на підприємствах під час практик для вирішення професійних технологічних і конструкторських завдань;
  • підготувати студентів до виконання випускної кваліфікаційної роботи технологічного напрямку.

Задачі такої роботи – розширення, поглиблення, систематизація та закріплення теоретичних знань студентів і застосування цих знань на практиці.

В зв’язку з введенням в весняному семестрі карантину через COVID-19, курсове проектування було перенесено на осінній семестр. Консультування проводилось очно, що дозволяло працювати зі студентами індивідуально.

Доцент кафедри ТСС АПК Валерія Паніна