Вперше можливість отримувати вищу освіту на відстані була реалізована в 1858 р. у Лондонському університеті, коли кандидатам зі всього світу, незалежно від того, де і яким чином вони здобували освіту, було дозволено складання іспитів для отримання академічних ступенів бакалавра та магістра всіх спеціальностей (окрім медицини).

Проте лише з появою World Wide Web комп’ютерні та телекомунікаційні системи почали відігравати суттєву роль у дистанційній освіті. Після широкого впровадження сервісу WWW у 1993 р., дистанційна освіта, заснована на цій технології, отримала велике розповсюдження. Веб-технології забезпечують гіпермедійне подання навчальної інформації, послуги швидкого та зручного зв’язку, а також інтерактивну взаємодію між викладачем та студентом. Сьогодні дистанційна освіта займає свою почесну нішу і в Україні, і в Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного, зокрема.

Магістрам, які вивчають дисципліну «Машиновикористання техніки в тваринництві» на кафедрі ТСС АПК під керівництвом к.т.н., доцента Болтянської Н.І. в дистанційному режимі подобається можливість навчатися у зручному для себе темпі і вдома, за екраном власного комп’ютера, дякуючи інтернет-зв’язку, переглядати відео-лекції, спілкуватися з викладачами й однокурсниками та завантажувати навчальні матеріали. Для викладача – це можливість приділити більше уваги кожному студенту та встигнути опрацювати з групою більший об’єм матеріалу.

Організація освітнього процесу з магістрами з означеної дисципліни здійснюється:

а) через систему дистанційного навчання на Навчально-інформаційному порталі;

б) для більшої мобільності-створено групи у Тelegram;

в) за допомогою електронної пошти;

г) продовжують свою діяльність студентські наукові гуртки, що функціонують на кафедрі: студенти активно готують доповіді та тези на I Міжнародну науково-практичну конференцію «Технічне забезпечення інноваційних технологій в агропромисловому комплексі», яка проводиться кафедрою 1.04 – 24.04.2020 року.

В XXI столітті кількість установ дистанційної освіти різних типів і рівнів в світі перевищило 1100 і ТДАТУ серед тих, хто активно впроваджує дистанційну форму навчання в освітній процес. Глобалізація суспільства, стрімкі інформаційні потоки, пандемії актуалізують її сьогодні як ніколи.