orhanizacija-dystancijnoho-navchannja-z-dyscypliny-vzajemozaminnist-standartyzacija-ta-tehnichni-vymirjuvannjaНовий виклик для системи освіти – це розробка таких інструментів та рішень для дистанційного навчання, які були б зручні та зрозумілі для всіх педагогів та здобувачів вищої освіти.

Як технічно організувати дистанційне навчання, зберегти баланс теорії і практики, різних типів завдань і при цьому захопити здобувачів?

  1. Перше, що нам потрібно для дистанційного навчання, – забезпечити комунікацію. Має бути місце, в якому здобувач отримує первинну організаційну інформацію. Вона потрібна не тільки для того, щоб викладати навчальний матеріал, а щоб повідомити, які є опції, завдання і взагалі орієнтувати здобувача в процесі навчання.
  2. Важливо в будь-якому сервісі забезпечити зворотний зв’язок. Тобто, можливість здобувачеві поставити запитання і отримати відповідь. У чаті Viber іноді складно знайти, кому поставили яке запитання, і відповідь на своє. Тому важливо мати інший спосіб де здобувач може вказати, як його звати, поставити запитання і отримати відповідь.

Ці рекомендації в повному обсязі є на порталі ТДАТУ, зворотній зв’язок, викладені завдання та матеріал для опрацювання. Ведучим викладачем кафедри ТСС АПК к.т.н., доц. Паніною В.В. на порталі з дисципліни «Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання» викладені індивідуальні завдання для студентів на період карантину. Для виконання цих завдань є матеріал лекцій та методичні вказівки з практичних і лабораторних робіт, який доступний здобувачам. Для зв’язку є інструмент «повідомлення», за допомогою якого можливо здійснювати співбесіду зі здобувачем. Для перевірки опрацьованого матеріалу на порталі після кожної теми є тести, що дозволяє викладачу оцінити рівень отриманих знань здобувачем.