Під дистанційним навчанням розуміється сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі,  за допомогою використання інформаційно-комунікаційних технологій від тих, хто навчає, тобто викладачів до тих, хто навчається, тобто здобувачів вищої освіти. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання здобувачам вищої освіти можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології.

Викладання дисципліни «Гідравліка» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 208 «Агроінженерія» забезпечує професор кафедри, д.т.н. Журавель Д.П. Для зручності роботи ним було складено індивідуальний план дистанційного відпрацювання занять на період карантину.

Організація освітнього процесу здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 208 «Агроінженерія» з дисципліни «Гідравліка» здійснюється через систему дистанційного навчання на Навчально-інформаційному порталі, електронної пошти, тощо.

Успішна реалізація навчального курсу залежить як від змісту навчальної дисципліни ( відбору, структурування та викладу матеріалу ), так і від способу його подання. Важливу роль у цьому відіграє раціональне поєднання конкретного матеріалу та логічного, переконливого узагальнення. Одночасно програма курсу зорієнтована на використання різних форм і методів ведення занять, передбачає постійне вдосконалення організаційних форм навчання.

Насамперед мова йде про перехід від методики, типовою рисою якої є пояснювально-ілюстративний характер викладання матеріалу, до методики, заснованої на організації активної самостійної роботи студентів. У зв’язку з цим основою навчального процесу у викладанні курсу «Гідравліка» є форми, методи та засоби навчання, які забезпечують високу пізнавальну активність та самостійність здобувачів вищої освіти. Використання у навчанні різних форм занять поєднуються з самостійною роботою з літературою.

З урахуванням загальних положень дидактики, особливостей і специфіки курсу як логічно поєднаної системи знань, можна виділити такі вимоги до проведення занять: заняття має в комплексі вирішувати завдання програми курсу (з урахуванням навчальної мети даного заняття); тема заняття визначається програмою та подається відповідно до змісту підручника, посібника, нормативних документів, тощо. Викладач має простежити, щоб інформація, яку отримують студенти, була не тільки теоретично розроблена, а й доступна для розуміння та засвоєння. Ретельний добір та дозування навчального матеріалу сприяє реалізації мети заняття й одночасно дозволяє запобігти перевантаженню інформацією; додатковий матеріал, що використовується викладачем має ілюструвати та конкретизувати поняття курсу.