Вибір професії – важливий крок у житті учнівської молоді. Кожен прагне мати цікаву роботу, гарний заробіток, можливість реалізувати власний потенціал, побудувати кар’єру. Важливим елементом системи професійної орієнтації є інформування учнів, де завжди повинні бути присутні основні ознаки реклами як засобу, спрямованого на поширення рекламного повідомлення і які сприяють досягненню необхідного корисного ефекту. Тобто рекламне повідомлення – це важливий і незамінний інструмент спілкування між вищим навчальним закладом і майбутніми абітурієнтами.

Надійним інформаційним партнером нашого університету стало найбільш рейтингове друковане видання Приморського району Запорізької області – газета «Юг-Информ» (гол. редактор – Прокопова В.Ю.), з яким кафедра технічного сервісу та систем в АПК налагодила тісну співпрацю. Рекламні повідомлення про Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного вже було розміщено на першій шпальті у трьох номерах газети за 23-тє квітня, 7-ме та 21-ше травня.

На черзі – більш детальніші публікації про існуючі спеціальності, за якими майбутні абітурієнти зможуть навчатися у ТДАТУ. Так у випуску газети за 4 червня 2020 року – розповідь про механіко-технологічний факультет, як основу нашого навчального закладу.

Ми завжди намагаємося допомогти випускникам загальноосвітніх закладів зорієнтуватись у складному лабіринті професій, уникнути помилок і розчарувань при виборі свого фаху!