Відомо, що невід’ємною частиною професійної діяльності викладача закладу вищої освіти є науково-дослідницька та науково-методична робота, що характеризується вивченням наукових проблем, узагальненням результатів дослідження в статтях, дисертаціях, монографіях, навчально-методичних посібниках тощо. Таким чином, науково-педагогічна діяльність викладача органічно поєднує в собі постійний науковий пошук, методичне вдосконалення та мистецтво викладання.

На сучасному етапі розвитку та реформування освіти в Україні актуальним є питання професійної компетентності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. Важливим структурним компонентом професійної компетенції викладача є наукова компетентність. Сутність наукової компетентності визначається як сформований у викладача рівень теоретико-методологічних і фахових знань із педагогічної науки, практичних умінь і навичок організації науково-дослідницької діяльності. Це наявність особливого наукового мислення, здатність до вивчення матеріалів наукових досліджень і трансформації основних теоретичних положень у зміст навчальних дисциплін фахової підготовки студентів. Зазначимо також уміння визначати власний науковий інтерес, реалізувати свій науковий потенціал, досліджуючи актуальну наукову проблему, організовувати результативну наукову та науково-методичну діяльність. Високий рівень наукової компетенції викладача формується впродовж років.

Науково-педагогічні працівники кафедри ТСС АПК регулярно приймають участь в роботі наукових конференцій, де представляють свої наукові здобутки. Вже другий рік поспіль вони приймають участь в міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні шляхи розвитку сільськогосподарського виробництва: тенденції та інновації», яка проводиться в Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного.

26 грудня відбулось пленарне засідання конференції, на якому співробітники кафедри прийняли активну участь в обговоренні питань, що були винесені на засідання.