Співробітники кафедри технічного сервісу та систем в АПК спільно з колегами кафедри суспільно-гуманітарних наук активно співпрацюють із засобами масової інформації для здійснення професійної орієнтації майбутніх абітурієнтів з підшефних районів тому, що важливим компонентом системи професійної орієнтації є професійне інформування учнів, де завжди повинні бути присутні основні ознаки реклами як засобу, спрямованого на поширення рекламного повідомлення і які сприяють досягненню необхідного корисного для обох сторін ефекту. В даному випадку рекламне повідомлення – це важливий і незамінний інструмент спілкування між постачальником послуг (освітньою установою) і їх споживачами (учнями, батьками тощо).

Так рекламу Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного було розміщено  на першій шпальті найбільш рейтингового друкованого видання Приморського району Запорізької області – газети «Юг-Информ». Рекламні повідомлення про наш заклад вищої освіти  були опубліковані у трьох номерах цього видання –  23-го квітня, 7-го та 21-го травня. Сподіваємося, що популяризація ТДАТУ шляхом використання ЗМІ в комплексі з іншими методами профорієнтаційної роботи принесе свої плоди!