Одним із стратегічних напрямків розвитку Мелітопольського краю, що було позначено на Азовському Форумі регіонального розвитку, є розвиток туристичного бізнесу.Формування розвитку цього напрямку, почалось з презентації єдиного бренду Приазов’я у конференц-залі Мелітопольського виконкому, в якій взяли участь науковці Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного. Саме в нашому Університеті готують фахівців за спеціальністями «Туризм», «Готельно-ресторанна справа».

Приазов’я, до якого належить Мелітополь, Генічеськ, Бердянськ, Маріуполь та Кирилівка, може стати першим конкурентом для Карпат і Одеської області, впевнені представники проекту USAID «Економічна підтримка Східної України». Кожне з цих міст має свій логотип. А об’єднає їх один бренд – яскравий літачок, який розвертаючись, перетворюється на сонце, квітку та парасольку. Єдиний слоган курортного регіону «Колоритне Приазов’я. Чому саме літачок, був вибраний з трьох запропонованих варіантів, пояснив дизайнер Дмитро Буланов. Яскраву айдентику для Приазовського краю розробило креативне бюро Bulanov büro і White Studio Design спільно з командою Zruchno.Travel під керівництвом Дмитра.

Під час презентації у Мелітополі дизайнер показав бренд-бук та логотипи туристичного бренду Приазов’я.

Використовувати цей єдиний бренд можна буде де завгодно: на футболках, рюкзаках, пляжних сумках, пляшках з соком місцевого виробника, мінеральною водою, на пакетиках, і навіть на пляжному взутті.

Розробники бренду пропонують представникам туристичного бізнесу залучити гостей Приазов’я в інтерактивну гру. Наприклад, запропонувати їм зібрати частини магнітиків в одну квітку або сонце. Подорожуючи з міста до міста по Приазов’ю, туристи будуть збирати «літачок» з черешнею, маяком та іншими популярними брендовими місцями міст Приазов’я.Тому хто зібрав повне зображення сонця, можна запропонувати подарунок – сувенірну продукцію, знову ж таки з логотипом «Колоритного Приазов’я». Всі товари, повинні бути місцевих виробників.

Ціннісну пропозицію також виражає слоган-меседж із хештегом #колоритне. Саме це слово використовується для рекламних та маркетингових комунікацій.

Впровадження бренду спрямоване на розвиток туризму та гостинності у регіоні, залучення інвестицій до туристичної галузі, підтримку туроператорів, підприємств, створення нових туристичних продуктів.

Редакційно-видавничий відділ