Конкурс проводиться в рамках Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ, торгівлі і розвитку Канади.
У конкурсі можуть приймати участь студенти ТДАТУ усіх курсів зі спеціальності «Маркетинг». Призовий фонд – 6000 грн.!
Тема роботи: «Інноваційні підходи та сучасні тенденції упаковки плодоовочевої продукції та зелені»
Структура творчої роботи:
- Макет упаковки, що пропонується.
- Текстова частина.
- Презентація (захист роботи).
Зміст творчої роботи:
- міжнародний досвід використання упаковки плодоовочевої продукції та зелені;
- аналіз та практика застосування упаковок в Україні;
- вимоги, що висуваються до упаковки (зберігання, транспортування продукції);
- розрахунок собівартості упаковки одного виду товару на вибір;
- переваги запропонованої упаковки перед іншими.
1. Упаковка, що пропонується: модель упаковки повинна бути представлена у вигляді макету та фотографії (JPG, 5-7 MB). Обмежень щодо форми, розміру та якісних складових матеріалу не має.
2. Наукова частина творчої роботи: електронні варіанти творчої роботи, оформлені у відповідності з вимогами, викладеними нижче, кожен учасник об’єднує у папку та передає до організаційного комітету кафедри маркетингу.
Назва файлу творчої роботи повинна починатись із прізвища автора та назви галузі чи продукту. Наприклад – «Іванов В. А. Плоди».
Вимоги до оформлення творчої роботи:
1. Творча робота подається українською або англійською мовою, обсяг творчої роботи – до 10 сторінок. Параметри сторінки: всі поля – 2 см. формат аркуша паперу – А4, орієнтація – книжкова, інтервал між рядками – 1, основний текст розміщується з нової сторінки. Абзацний відступ – 1,25 см, шрифт Times New Roman, розмір – 14 пт, вирівнюється по ширині.
2. Титульний аркуш: назва реферату – напівжирний, прописними літерами, вирівнювання тексту по центру; прізвище та ініціали автора, номер групи, спеціальність, факультет розміщується через рядок після назви, вирівнювання тексту по правому краю.
3. Формули: застосовувати редактор формул Microsoft Word, вирівнюється по центру. Таблиці та рисунки повинні займати разом не більше 1/3 обсягу роботи.
4. Література: подається через рядок після тексту, до 15-ти бібліографічних джерел, списком, оформлення згідно чинних вимог (ВАК України). Посилання на літературу по тексту – у квадратних дужках.
5. Презентація: загальний обсяг не повинен перевищувати 10-15 слайдів і розкривати всі складові елементи письмової частини.
Для участі у конкурсі необхідно подати роботи до 5 листопада 2015 р.
Підведення підсумків та нагородження переможців – 17 листопада 2015р.
За інформацією щодо конкурсу звертатися:
ауд. 9.217 (кафедра маркетингу), тел. 0619-42-65-53.