11 жовтня 2021 року відбувся черговий захід проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ), який упроваджується Американськими Радами з міжнародної освіти за сприяння Посольства США в Україні, Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

До участі у проєкті «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ), що реалізується Американськими Радами з міжнародної освіти за сприяння Посольства США в Україні (Відділу преси, освіти та культури), Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти у 2020-2022 рр. було відібрано 60 університетів, серед яких і Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного.

Проведений в рамках меморандуму вебінар мав тему «Що потрібно, аби Центр забезпечення якості освіти працював». Спікеркою події виступила освітня тренерка Ольга Бершадська – Керівниця Центру забезпечення якості освіти та викладачка Національного університету «Києво-Могилянська академія». Від ТДАТУ прийняли участь делеговані представники: проректор з НПР Олександр Ломейко, начальник НМЦ Наталя Болтянська, завідувачка відділу моніторингу якості освітньої діяльності Радміла Скляр.

Пані Ольга у доповіді наголосила, що як і будь-якому іншому підрозділу закладу вищої освіти, Центру забезпечення якості освіти для ефективної роботи вкрай потрібна інституційна підтримка. В ході вебінару також говорилось про аспекти діяльності Центрів, які важливо врахувати при плануванні та бюджетуванні діяльності закладу.

Захід складався з двох частин. В першій частині відбулась робота в групах у форматі воркшопу, результатом якого стало представлення командами презентації за власне темою вебінару. В другій частині учасники – представники центрів внутрішнього забезпечення якості освіти закладів вищої освіти України – мали можливість обмінятись своїм досвідом під час сесії питань та відповідей.

Опитування учасників щодо корисності проведеного заходу показало, що найважливішим було – обмін досвідом, обговорення кращих практик, інструментарію тощо.

Радміла Скляр,
завідувачка відділу моніторингу якості освітньої діяльності,
за матеріалами Academic IQ