Контрольний зріз знань здобувачів вищої освіти проводиться за тестовими технологіями. Виходячи з мети проведення контролю, складений кафедрою тест повинен сприяти всебічному контролю знань здобувачів вищої освіти з навчальної дисципліни, тобто слугувати для перевірки як теоретичних знань, так й інтелектуальних і практичних умінь та навичок здобувачів; бути стандартизованим за процедурою підготовки; характеризуватися спроектованістю технології обробки і аналізу результатів. Складений кафедрою тест як система паралельних завдань специфічної форми має відповідати наступним вимогам:
– змістовна і функціональна валідність;
– надійність;
– практичність;
– простота у використанні;
– адекватність існуючим нормам оцінювання як кожного завдання, так і усього тесту в залежності від структури відповіді;
– прогностична цінність.
Змістовне наповнення тестових завдань відповідатиє обсягу навчального матеріалу за семестр, що передує контрольному зрізу, та робочій програмі навчальної дисципліни. Якщо навчальна дисципліна викладається декілька семестрів, то за пропозицією кафедри з метою перевірки готовності здобувачів до підсумкового контролю контрольний зріз знань може бути проведений за змістом усієї навчальної дисципліни, а не тільки за останній семестр.