Під час реєстрації електронного кабінету необхідно вказати:

✅адресу електронної пошти;
✅пароль;
✅серію та номер документа про здобуту освіту (наприклад, про загальну середню освіту);
✅реквізити сертифіката ЗНО/НМТ чи іншого документа, що засвідчує рівень освіти;
✅тип та номер (серія та номер) документа, що посвідчує особу;
✅реквізити документів, що надають спеціальні умови вступу.

✍️Якщо дані, які ви надаєте при реєстрації, співпадають з даними реєстрів? ЄДЕБО — ви отримаєте посилання на активацію особистого кабінету.

?Якщо маєте проблеми зі створенням електронного кабінету, розбіжності в даних (неправильно вказані ім’я, дата народження, основа вступу тощо) чи потребуєте пільгових умов вступу, можете звернутись до приймальної комісії закладу вищої освіти та надати документи (особисто чи електронною поштою) для створення особистого електронного кабінету та завантаження копій ваших документів.

?Після активації електронного кабінету вам буде потрібно також вказати:

?актуальні номери телефонів;
??‍♂️загрузити кольорове фото (стандарт 3 х 4 см).