ОБЛОЖКА+ (1)_page-0001 (1)Пошуки тих чи тих напрямів і підходів до удосконалення організації навчання у закладах вищої освіти зумовлюються потребами та особливостями суспільно-економічного розвитку.

Упродовж століть у освітньо-виховній діяльності закладів вищої освіти суспільство задовольняє в екстенсивний спосіб, пов´язаний з кількісним (а не якісним) збільшенням, розширенням, поширенням підходів до організації освітнього процесу. Розвиток науки, збільшення обсягу інформації, актуалізація проблеми продукування інтелектуального багатства суспільства привели до необхідності інтенсифікації цьго процесу.

На сьогодні, відповідно до Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, пріоритетним напрямком визначено “впровадження сучасних iнформацiйно-комунікаційних технологій, що забезпечують подальше вдосконалення освітньо-виховного процесу, та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві”. Це, вимагає реформування системи професійної підготовки, у тому числі суттєвих змін в її структурі та формах організації навчання. Відтак, актуальним постає розробка та вдосконалення нормативної і навчально-методичної документації, що супроводжує організацію освітнього процесу в сучасному ЗВО. Протягом навчального року до науково-методичного центру надходять найкращі доробки викладачів університету. Кожного року в ТДАТУ випускається Збірник науково-методичних праць «Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти», в який входять статті науково-педагогічних працівників кафедри.

Результати науково-методичного пошуку у зазначеному напрямі професорсько-викладацького складу ТДАТУ дозволяють представити певний досвід організації освітнього процесу, що підвищує його ефективність і створює необхідні умови для управління якістю підготовки здобувачів вищої освіти.

Наталія Болтянська, начальник НМЦ