IMG_9805Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного враховує вимоги стейкхолдерів щодо підготовки здобувачів вищої освіти денної форми навчання. Саме тому зміст навчальних програм і планів підготовки фахівців адаптовано до специфіки виробництва, потреб роботодавців, інноваційних процесів, що відбуваються в галузях. Активно запроваджується  система навчання, що дає змогу поєднувати освітній процес та практичну адаптацію майбутнього фахівця на ринку праці.

30 січня відбулася традиційна зустріч декана факультету АТЕ Іванової І.Є. та заступника декана з навчальної роботи Нєжнової Н.Г. зі студентами дуальної форми навчання. У 2019 році започаткована участь університету в  пілотному проекті МОН України з підготовки фахівців за дуальною формою навчання. Зазначена форма навчання активно працює на факультеті АТЕ відповідно до Положення про порядок організації навчання в ТДАТУ імені Дмитра Моторного. На початку нового семестру вийшов наказ ректора щодо дуального навчання на ІІ семестр 2019-2020 н. р.

 Основне завдання впровадження елементів дуальної форми освіти на факультеті для всіх 7 спеціальностей  – усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх кваліфікованих робітників, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом і підвищити якість підготовки кваліфікованих кадрів, ураховуючи вимоги роботодавців у межах нових організаційно-відмінних форм освіти, знайти ту форму навчання дуальної системи що буде ураховувати специфіку спеціальностей факультету: «Агрономія», «Садівництво та виноградарство», «Екологія», «Геодезія та землеустрій», «Харчові технології», «Готельно-ресторанна справа», «Цивільна безпека».

Представниками деканату було визначено основних учасників освітнього процесу. Вже сьогодні кожен студент розуміє, що дуальна форма навчання передбачає наявність координаторів як від університету, так і від суб’єкта господарювання. Для забезпечення злагодженої роботи в системі ЗВО – СТУДЕНТ – ПІДПРИЄМСТВО організація дуальної форми здобуття освіти у ТДАТУ передбачає представлення наступних документів від студента: заява, договір про здобуття вищої освіти за дуальною системою, план практичної підготовки та інші документи, що регулюють процес освіти за обраною формою.

Студентам факультету розповіли про особливості атестації в межах дуальної форми навчання, яка є обов’язковим компонентом визначення рівня підготовки здобувача вищої освіти денної форми навчання.

В умовах сьогодення, коли ринок праці диктує необхідність перегляду традиційних підходів у системі освіти, індивідуальна освітня траєкторія навчання студентів ТДАТУ реалізує нові технології, форми та інновації, що здатні забезпечити високу якість підготовки фахівців.

Нєжнова Н.Г., заступник декана з навчальної роботи АТЕ