Студенти-енергетики вирішили розповісти про свою подорож!

«Если вы не были в Одессе, значит что-то тут не так». Це слова з пісні до художнього фільму «Сдается домик у моря». Ось і ми з групою вирішили, щоб все у нас було гаразд, відвідати Одесу разом із своїми товаришами та куратором Постніковою Мариною Вікторівною.

Одеса, як справжня мати була до нас і суворою, випробовуючи дощем та вітром, та на диво лагідною, приголубивши нас теплою погодою та яскравим сонечком.

Зустрічала нас Одеса зранку п’ятниці веселками, які розташувалися над пероном залізничного вокзалу і були пречудовими, налаштувавши всіх на гарний настрій.

З вокзалу нас забрав екскурсійний автобус і екскурсовод, з неповторним одеським гумором та харизмою, яка  розповіла та показала цікаві міста Одеси.

Після автобусно-пішохідної екскурсії ми відвідали Одеську кіностудію. Екскурсовод одразу заволодів нашою увагою цікавим та нестандартним підходом до розкриття таємниць створення художніх фільмів. Ми побачили костюми героїв фільму «Три мушкетери», відвідали кімнату кардинала Ришельє, відчули на собі смуток та тугу в’язня замка Іф, посиділи в його темниці, а також побували в слідчій кімнаті фільму «Место встречи изменить нельзя».

Дивовижний світ науки ми відкрили для себе в музеї «Интересной Науки». Експонати були цікаві тим, що всі їх можна і треба торкатися, щоб побачити дію різних законів фізики. Нас вразили безліч головоломок, ми пройшлися дзеркальним лабіринтом, мали змогу власноруч створювати цунамі та величезні мильні бульбашки, зав’язували шнурки плоскогубцями, випробовували можливості свого голосу та вимірювали його потужність в децибелах. Як виявилося, потужність голосу нашого куратора 112 дБ, що еквівалентно шуму гвинтокрила! Жах, якщо Марина Вікторівна буде випробувати його на заняттях чи кураторській годині.

Наступного дня в Одесі святкували День фізичної культури  і спорту України. Приморський бульвар і площа біля Дюка стали головними місцями проведення спортивних змагань «Odessa Crоssfit Cup», учасники якого продемонстрували глядачам свою майстерність і добру фізичну підготовку, а на Потьомкінських сходах відбувся легкоатлетичний забіг «Вверх по Потемкинской лестнице». Але ми були не тільки глядачами  змагань, а й учасниками. Малишев Сашко тричі переміг своїх суперників у змаганнях з армрестлінгу. І ми дуже пишаємося ним та його перемогами.

Також ми пройшлися по причалам Морвокзалу, насолоджуючись морськими пейзажами та краєвидами, свіжим вологим повітрям. Побачили монумент «Дружині моряка», відчули смуток дитини та жінки, які очікують голову сім’ї з морського плавання. Цей пам’ятник не має аналогів в Україні і є визначною пам’яткою Одеси.

А потім ми відвідали музей контрабанди, де почули історію контрабанди, починаючи від її зародження і до наших часів. Розповідь супроводжувалася демонстрацією і самих товарів, і місць їхнього схову. В різні часи змінювалися предмети контрабанди і способи її доставки, але незмінними залишилися причини її виникнення…

Завітали ми у гості до «Баби Уті» в музей воскових фігур. Побачили експозиції з російськими письменниками, історичними постатями, казковими персонажами і персонажами художніх фільмів.

Не менш цікавою та гарною стає Одеса і ввечері, вдягаючись у різнокольорові вогники.

А в останній день ми відвідали музей шоколаду – місто, де можна подивитися унікальні скульптури ручної роботи, картини, фігурки з шоколаду, почути історію виникнення і насолодитися смаком справжнього гарячого шоколаду. Найбільшим експонатом музею є дракон вагою 130 кг.

Багато всього було побачено і почуто за три дні перебування в Одесі, але ми не встигли повною мірою розкрити для себе це чудове і романтичне місто. Сподіваємося, що все у нас попереду!