На засіданні кафедри фінансів, обліку і оподаткування Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного від 03 грудня 2024 року проведено звіт з педагогічної практики здобувачів рівня PhD з ОНП «Фінанси, банківська справа та страхування» за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за період з 21.10.2024 р. по 22.11.2024.

В рамках обговорення виконання програми педагогічної практики виступив гарант ОНП «Фінанси, банківська справа та страхування» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» галузі знань 07 «Управління та адміністрування», професор, д.е.н., ТРУСОВУ Н.В., яка акцентувала на меті програми педагогічної практики – поглиблення та закріплення знань здобувачів рівня PhD «Доктор філософії» з питань організації і форм здійснення навчального процесу, його наукового, навчально-методичного та нормативного забезпечення, формування вмінь і навичок опрацювання наукових та інформаційних джерел при підготовці до занять, застосування активних методів  викладання професійно-орієнтованих дисциплін передбачених освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» зі спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».

Увага до освітньої компоненти «Педагогічна практика», поглиблює вивчення її складових, що є обов’язковими для виконання здобувачем рівня PhD «Доктор філософії» зі спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», а саме: ознайомлення із організацією навчального процесу в Університеті; ознайомлення із структурою органів управління навчальним процесом; дослідження питань організування виробничих і навчальних практик, роботи комісій на атестаційних екзаменах і при захисті випускних кваліфікаційних робіт; звітність кафедри щодо виконання навчальної роботи; ознайомлення із формами та показниками семестрової та річної звітності кафедри про виконання навчального навантаження викладачами; ознайомлення із звітністю щодо академічної успішності здобувачів за поточними і семестровими показниками; розроблення навчально-методичного комплексу навчальної дисципліни; написання: робочої програми навчальної дисципліни, анотації, силабусу, завдань до контрольних робіт, методичних рекомендацій до проведення аудиторних занять (відповідно до індивідуального завдання аспіранта щодо підготовки аудиторного заняття: або лекційного, або практичного/семінарського), контрольних питань за темами навчальної дисципліни, критеріїв оцінювання, списку рекомендованої літератури; підготовка матеріалів для аудиторного заняття; відповідно до індивідуального завдання здобувачу рівня PhD «Доктор філософії» щодо підготовки аудиторного заняття (лекційного, або практичного/семінарського) необхідно написати план і текст лекції, або підготувати план і матеріали практичного, чи семінарського заняття, або лабораторної роботи; відповідним чином мають бути підготовлені ілюстративні матеріали для використання, як в аудиторії, так і для дистанційного навчання; проведення аудиторного заняття; аудиторне заняття проводиться в режимі відкритої пари, тобто із запрошенням керівника педагогічної практики, наукового керівника, завідувача кафедри або його заступника, викладачів кафедри, здобувачів рівня PhD «Доктор філософії» кафедри.

Заслухали звіти з педагогічної практики здобувачів рівня PhD «Доктор філософії»: БАЩЕВАНЖИ Н.В., БОРКОВИЧА В.В., БОРКОВИЧА В.В., ГУЦАЛЮКА О.Г., КОЗАКА В.М., МЕЛЬНИКА О.В.