Навчальний процес базується на принципах безперервної освіти, науково обґрунтованих форм та методів навчання, партнерства викладачів та студентів у освітянському просторі, гуманізму та демократії, незалежності від впливу політичних партій, громадських та релігійних організацій. Організація навчального процесу на кафедрі враховує можливості сучасних інформаційних технологій, інноваційні засоби навчання та контролю знань, досвід вітчизняної та зарубіжної вищої школи.

Підготовка студентів відповідає вимогам, передбаченим державними актами у сфері освіти, метою та принципами освітянської діяльності, які напрацьовані в університеті та регламентуються відповідними документами.

Навчання забезпечено навчально-методичними посібниками, розробленими провідними вітчизняними, зарубіжними вченими та викладачами факультету економіки та бізнесу. Організація навчального процесу за спеціальністю здійснюється у відповідності з освітніми програмами, за нормативними документами Міністерства освіти і науки України.

Основним документом, що визначає організаційні форми та методи навчання, є навчальний план. При розробці навчальних планів та програм використовується сучасний принцип інтегральних блоків – визначати і дозувати, виходячи із завдань підготовки на тому чи іншому етапі, найбільш доцільне співвідношення дисциплін різних напрямків, дотримуючись послідовності та спеціалізації у навчанні. Усі дисципліни навчального плану в повному обсязі забезпечені робочими програмами.

Навчальний процес за напрямом підготовки здійснюється в таких формах: навчальні заняття, виконання індивідуальних завдань, самостійна робота в комп’ютерних класах, навчальна практика, контроль знань, умінь та навичок. Технологія навчання передбачає обов’язкове відвідування аудиторних занять, складання екзаменів та заліків відповідно до навчального плану. Поглиблення знань з усіх предметів стимулюється різноманітними формами вхідного, поточного та підсумкового контролю.

Практичні, семінарські та лабораторні заняття проводяться відповідно до навчального плану. На них поряд з традиційними методами навчання застосовуються сучасні технології, такі, як ділові ігри, аналіз проблемних ситуацій, в навчальному процесі функціонує модульно-рейтингова система контролю знань. Контроль знань студентів проводиться на кожному практичному, лабораторному та семінарському заняттях.

Для усіх дисциплін, що викладаються на кафедрі, розроблені анотації дисциплін, тематичні плани та навчальні програми, складені списки основної та додаткової літератури, плани семінарських занять, методичні вказівки до самостійної роботи студентів, методичні вказівки до виконання контрольних, курсових та дипломних магістерських робіт, активні засоби навчання (комп’ютерні технології, автоматизовані системи навчання, комп’ютерні системи тестування), комплексні тренувальні заняття та комплексні кваліфікаційні завдання, плани науково-практичних семінарів, індивідуальних завдань на період практики та інше. Вищезазначені матеріали оформлені у вигляді «Навчально-методичного комплексу» з кожної дисципліни.

Високий рівень викладання та усієї методичної роботи систематично розвивається і контролюється через узагальнення і розповсюдження передового досвіду, пошуку резервів поліпшення навчально-виховного процесу. З цією метою проводяться взаємні відвідування занять, відкриті лекції, науково-методичні конференції та семінари. Отриманий досвід в повному обсязі знаходить застосування в організації та методичному забезпеченні курсового проектування.