• en 
    • uk 
  •  
  •  
  •  
  •  
Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
  • Про кафедру
    • Склад кафедри
    • Сторінка завідувача
    • Історія кафедри
    • Контакти
    • Положення про кафедру
  • Новини
  • Навчання
    • Розклад занять
    • Графік консультацій
    • Дисципліни
    • Графік взаємовідвідувань
    • Освітній компонент
    • Аудиторії
    • Кураторство
    • Освітні програми за спеціальностями
    • Круглий стіл
    • Методичні семінари
    • Моніторинг оцінювання якості освіти
    • Академічна доброчесність
    • Курсова робота
    • Дуальне навчання
    • Практична підготовка
    • Навчальні посібники
    • Вибіркові дисципліни
    • Атестація здобувачів вищої освіти
  • Наука
    • Програми досліджень
    • Публікації
    • Публікації здобувачів вищої освіти
    • Монографії
    • Авторські свідоцтва
    • Конференції
    • Наукові гуртки
    • Співпраця
    • Електронна бібліотека
    • Звіти з науки
  • Сертифікати
  • Стажування та підвищення кваліфікаціїї викладачів кафедри
  • Міжнародні зв’язки:
  • Сертифікати Синергія управління та сталого розвитку: виклики трансформаційної епохи
  • Програма виробничої практики
  • Програма навчальної практики «Вступ до фаху»
  • Абітурієнту
  • ОПП”Менеджмент” бакалавр 2025

Абітурієнту

Мотиваційний лист — це викладені вступником довільно у письмовій формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітню програму.

У 2025 році мотиваційний лист вступник має подавати разом з кожною заявою про вступ.

Вимоги до структури та змісту мотиваційного листа заклад вищої освіти визначає у власних правилах прийому.

На сайті Приймальної комісії ТДАТУ викладені Вимоги до мотиваційних листів та критерії їх оцінювання

Основні вимоги до мотиваційний листів
Мотиваційний лист має бути написаний українською або англійською мовою.
Обсяг мотиваційного листа не повинен перевищувати 500 слів (1-2 сторінки формату А4).
В мотиваційному листі має бути викладено:
– коротка інформація про себе (ПІБ, місце проживання, здобута освіта);
– обрана спеціальність, освітня програма, причини її обрання, причини обрання саме ТДАТУ, очікування від навчання;
– власні сильні та слабкі сторони, успіхи в навчанні, особисті досягнення, інтереси, цілі, плани на майбутнє

За бажанням до приймальної комісії на електронну пошту вступник надсилає копії (фотокопії) матеріалів, що підтверджують викладену в мотиваційному листі інформацію.

мотиваційний лист для Менеджменту Бакалавр (приклад 1)

мотиваційний лист для Менеджменту Бакалавр (приклад 2)

мотиваційний лист для Менеджменту Магістр (приклад 1)

мотиваційний лист для Менеджменту Магістр (приклад 2)

мотиваційний лист для Менеджменту Магістр (приклад 3)

мотиваційний лист для Публічне Управління та Адміністрування (приклад 1)

мотиваційний лист для Публічне Управління та Адміністрування (приклад 2)

мотиваційний лист для Публічне Управління та Адміністрування (приклад 3)


Перелік документів, що необхідні для вступу

– документ про освіту та додаток до нього;
– мотиваційний лист (подається через електронний кабінет вступника);
– копія паспорта та ідентифікаційного коду;
– копія документа, що підтверджує адресу реєстрації (прописку);
– копія документа, що підтверджує зміну прізвища (за наявності);
– копія військово-облікового-документа (для призовників та військовозобов’язаних);
– сертифікати ЗНО, НМТ, ЄВІ, ЄФВВ (за наявності);
– кольорова фотокартка для документів (3 х 4);
– інші документи (за наявності), що підтверджують право вступника на спеціальні умови участі у конкурсному відборі.


Публічне управління та адміністрування – це сфера, яка пов’язана з вирішенням стратегічних завдань державних органів, підприємств, установ та організацій.

Ти активний, креативний, особистість з лідерськими якостями яку турбує розбудова країни. Саме така молодь потрібна державі.

ТДАТУ готує управлінців, фахівців у сфері публічного управління та адміністрування сучасного рівня, що вміють:
аналізувати державну політику
розробляти заходи для її реалізації
управляти проєктами
впроваджувати інновації

Професія управління і адміністрування може охоплювати різні галузі: 🔸 управління персоналом, 🔸фінансами, операціями, 🔸маркетингом, проектами та багато інших.

Отримавши знання за спеціальністю D4 «Публічне управління та адміністрування», ти станеш частиною нового покоління управлінців з глибокими знаннями та інноваційним мисленням.

Навчання за спеціальністю Публічне управління та адміністрування – це:

  • європейський фокус;
  • сучасні інтерактивні методики;
  • лідерство, критичне мислення;
  • розвиток soft skills, формування активної громадської позиції;
  • спрямування на практичну підготовку фахівців;
  • стажування в органах виконавчої влади, участь у тренінгах та проєктах.Основні дисципліни фахової підготовки:
  • Місцеве самоврядування.
  • Логіко-політичні студії.
  • Громадський орієнтир: тренінг-курс.
  • Геополітика та національна безпека.
  • Публічні фінанси.
  • Особиста результативність та комунікативна ефективність.
  • Проєктна діяльність.

 

Менеджери — це спеціалісти, здатні ефективно управляти людьми та організаціями, добре орієнтуються у ринкових відносинах, приймають управлінські рішення.
Концепція підготовки менеджерів у ТДАТУ сформована навколо ідеї створення сучасного образу управлінця, який має бути гарантом реалізації проектів, планів, операцій, має здатність до креативу і відповідальності, керується нормами закону та етики, спроможний мотивувати. Ці якості закріплює практична підготовка, яка здійснюється у різних організаціях.

📚Дисципліни за фахом :

  • Управління персоналом
  • Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
  • Офісний менеджмент
  • Антикризове управління
  • Маркетинг
  • Трудове право

За час навчання ви отримаєте навики, що безпосередньо пов’язані з професією (hard skills) і навчитесь:

  • планувати та прогнозувати розвиток організацій
  • визначати поточні та стратегічні цілі
  • виконувати різноманітні види контролю
  • застосовувати ефективні методи мотивування підлеглих
  • організувати людей і націлювати їх на результат
  • управляти інноваціями та інвестиціями

А також опануєте універсальні навики (soft skills):

  • публічних дебатів,
  • ораторської майстерності
  • ділового етикету
  • організації ділових переговорів
  • тайм-менеджменту
  • побудови персонального бренду і тімбілдингу.

Терміни та форми навчання:

Бакалавр:

– на базі повної загальної середньої освіти:

  • денна – 3 роки 10 місяців;
  • заочна – 4,5 роки.

– на базі ОКР «Молодший спеціаліст»:

  • денна – 2 роки 10 місяців;
  • заочна – 3,5 роки

Магістр: на базі ОКР «Бакалавр»

  • денна – 1,5 роки
  • заочна – 1,5 роки.

 

Після закінчення  університету випускники можуть займати посаду:

– Публічне Управління та Адміністрування:

  • Керівні посади в органах державної влади, підприємствах усіх форм власності.
  • Професіонали державної служби.
  • Консультант у органах державної влади, виконкому.
  • Спеціаліст державної служби.
  • Спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби.
  • Фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою.

– Менеджмент:

  • Менеджер з персоналу
  • Менеджер з зовнішньоекономічних зв’язків –
  • Фінансовий менеджер
  • SMM-менеджер
  • Бренд-менеджер
  • Івент-менеджер
  • Менеджер з логістики
  • Менеджер з маркетингу
  • Менеджер з інновацій

Facebook
Twitter
Google+
Pinterest

Ми в соцмережах

Пошук

© 2025. Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Кафедра менеджменту та публічного адміністрування. Всі права захищені.
  • Головна
  • Карта сайту
  • Умови використання
  • Доступ до публічної інформації