У зв’язку з переходом на нові освітні стандарти в  фахівців  зростає роль практики. Практикоорієнтовний підхід до навчання привів до збільшення кількості годин на проходження різних видів практики студентами ТДАТУ імені Дмитра Моторного. Цей вид діяльності став важливою ланкою в підготовці сучасних фахівців, так як саме в цей період формуються і удосконалюються загальні та професійні компетенції студентів.

Сьогодні бути компетентним фахівцем – значить вміти застосувати знання, вміння, досвід, проявити особисті якості в конкретній професійній діяльності, ситуації, в тому числі і нестандартною.

Формування компетенцій майбутнього фахівця починається з першого курсу в ході вивчення дисциплін і професійних модулів. Одним з важливих напрямків підготовки професіонала є практика. Вона забезпечує студенту соціалізацію в професійному середовищі і формує у нього цілісне уявлення про компетентному фахівцеві. Практика як одне з важливих напрямків в підготовці сучасного фахівця відіграє величезну роль у формуванні професійних і загальних компетенцій сучасного фахівця.

 

ФОТО

001
002
003
dnhgjfsdj
sdfgksdofgl
sklgyjsgf

 

Здобувачі вищої освіти також є активними слухачами Школи ефективного управління.

10 червня 2021 року кафедрою було проведено он-лайн зустріч здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» із відповідальним директором відділу міжнародного обміну та співпраці Університету Jiamusi (Китай) паном Dezhong Wang.

IMG_7774

 

Перелік баз практик (договори про співробітництво):

Нормативні документи
Методичні вказівки до переддипломної практики

Графік проведення практик студентів ТДАТУ у 2021-2022 н.р.

Положення про проведення практик студентами ТДАТУ імені Дмитра Моторного

Робоча програма переддипломної практики

Робоча програма практики (1 курс)

Робоча програма практики (2 курс)

Робоча програма практики (4 курс)

Робоча програма виробничої практики (магістри за ОПП 2019 року)

Паспорт бази практики


073 – Менеджмент :: методичні вказівки по практиці

Практична підготовка — обов’язковий компонент освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня і має на меті набуття студентом професійних навичок та вмінь.

1-курс
Методичка навчальна практика 1 курс Вступ до фаху
Робоча програма з навчальної практики вступ

2-курс
Метод. -практика діл.адм
Робоча програма з навчальної практики “Ділове адміністрування”
Завдання
Завдання

3-курс
Методичка з навчальної практики Менеджмент організацій
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ
Завдання
Завдання

4-курс
РОБОЧА ПРОГРАММА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

Магістри 1-курс
Робоча програма Виробничої практика

Положення

 

Фотографії з практики

ф6
ф8
ф9
ф10
ф12

 

Додаткова інформація по практиці

Метою практичної підготовки є ознайомлення студентів І курсу з особливостями майбутньої професії, її змістом та завданнями.

Завданнями навчальної практики є: ознайомлення студентів з основними положеннями про організацію вищої освіти в Україні та її особливостями у ТДАТУ; із загальними питаннями Державного стандарту вищої освіти в Україні та організаційно-методичним підґрунтям навчання у ВНЗ; з особливостями організації навчальної, науково-дослідницької, самостійної і виховної роботи у ТДАТУ; зі змістом навчального плану підготовки фахівців, структурою, послідовністю і взаємозв’язком між дисциплінами; ознайомлення зі сферою майбутньої професійної діяльності.

Під час виконання індивідуального завдання необхідно на основі інформації, отриманої, під час екскурсій на підприємства й організації та ознайомлювальних бесід і круглих столів з їх керівниками, з мережі Інтернет, розглянути теоретичні аспекти досліджуваної проблеми, проаналізувати сучасний стан об’єкту дослідження, виявити існуючі проблеми, обґрунтувати основні перспективи та напрями розвитку, а також надати власну оцінку особистих та професійних якостей фахівців обраної спеціальності.

В процесі навчальної практики студенти повинні:
  • знати:

^ загальну організаційну та управлінську структуру підприємств;

^ обов’язки посадових осіб;

^ функції, завдання та методи роботи основних підрозділів підприємств;

  • вміти:

^ формувати власну етику і культуру професійної поведінки; аналізувати власні професійні якості;

^ застосовувати інформаційні технології для пошуку та обробки економічної інформації;

^ користуватися науковою, довідковою літературою та нормативними документами при оформленні економічної інформації;

^ формувати висновки та обґрунтовувати практичні рекомендації.

  • набути навичок:

з врахування вимог дисципліни, планування та управління часом;

^ роботи з економічною інформацією;

^ вирішення практичних проблем на підприємстві;

^ у розробці альтернативних варіантів виважених управлінських економічних рішень у розрізі обраної предметної області дослідження.
Методи оцінювання:

  • оцінювання виконання індивідуального завдання.

Навчальна практика забезпечується наступними методичними розробками:

  • наскрізною програмою підготовки студентів спеціальності економіка підприємства;
  • робочою програмою навчальної практики «Вступ до фаху»;
  • методичними вказівками для проведення навчальної практики.

Співпраця кафедри (бази практики)