Метою викладання дисципліни є здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми з питань налагодження ефективних комунікацій в сфері менеджменту, набуття знань про теорію та практику з питань комунікацій в менеджменті, оволодіння практичними навичками організації ділових зустрічей, ведення переговорів, службового спілкування, вмінням формувати імідж ділової людини, що передбачає застосування теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов; оволодіння практичними навичками організації ділових зустрічей, ведення переговорів, службового спілкування, вмінням формувати імідж організації та ділової людини.

В результаті вивчення дисципліни здобувач повинен знати:

міжкультурної комунікації, професійного використання сучасних комунікативних технологій задля побудови ефективних зв’язків з партнерами по бізнесу, дотримання правил етикету та культури спілкування в професійному середовищі;

Здобувач повинен вміти:

– аналізувати стан ділової комунікації та розроблення практичних рекомендацій щодо її посилення, розвиток здібностей до науково-дослідної роботи, а також самостійності та відповідальності в обґрунтуванні та прийнятті рішень з комунікативного менеджменту