9f8bdfd3-7780-4924-873f-c4edc131d9e1

4 листопада 2024 року викладачі кафедри менеджменту та публічного адміністрування відвідали науково-практичний семінар, організований Українським інститутом науково-технічної експертизи та інформації (УкрІНТЕІ), який об’єднав провідних дослідників і викладачів навколо теми «Відкрита наука і штучний інтелект: сучасні виклики та можливості для освіти і наукових досліджень» . Головною спікеркою заходу була Валентина Коваленко, кандидат педагогічних наук, старший дослідник та провідний науковий співробітник відділу хмароорієнтованих систем і штучного інтелекту в освіті Інституту цифровізації освіти НАПН.

fdb2b4e7-e8bb-4e6e-a761-9e1e484f0080

Основні моменти:

Валентина Коваленко представила надзвичайно інформативну доповідь, у якій висвітли

  • Роль відкритої науки в сучасному світі, зокрема її вплив на розвиток освіти та науки
  • Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у навчальні процеси та управління закладами освіти.
  • Практичні приклади застосування хмарних технологій та ШІ для створення інноваційних ос

Участь викладачів кафедри сприяла

  1. Підвищенню професійних навичок ,
  2. Розширенню знань про хмарні системи та штучний інтелект , їх потенцію
  3. Опанування нових методик аналізу даних

Відзначимо, що семінар став джерелом практичних знань і натхнення для подальшої роботи.

  • Розуміння, як інтегрувати штучний інтелект у навчальні програми для підвищення їх ефектів
  • Усвідомлення важливості міждисциплінарного підходу у вирішенні сучасних викликів в освіті.
  • Ідеї ​​для вдосконалення викладання за допомогою використання інноваційних технологій.

Семінар був чудово організований і став ефективним майданчиком для обміну досвідом та ідеями. Доповідь Валентини Коваленко викликала жваве обговорення, яке сприяло генерації нових підходів до використання відкритих наукових даних та штучного.

02820018.00_10_09_14.Still001

Кафедра  менеджменту та публічного адмініструванню висловлює вдячність організаторам за цінний досвід і сподівається на подальші подібні ініціативи, які сприяють підвищенню кваліфікації викладачів.