9a045263-abc7-4505-89bb-617d0fb412f6

На кафедрі менеджменту та публічного адміністрування Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного проведено моніторинг стану академічної доброчесності серед здобувачів першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Публічне управління на адміністрування».

Дослідження мало на меті з’ясувати рівень доброчесності, якість освіти, а також виявити можливі проблеми, пов’язані з повторенням тем і недоброчесними практиками. Опитування проходило в першому семестрі 2024-2025 навчального року за допомогою анонімної електронної анкети, розміщеної на офіційному сайті університету. Участь узяли 16 респондентів, що склало 59% від загальної кількості здобувачів.
Опитування здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Публічне управління та адмінстрування» показало наступний результат.

32e33a2c-e967-4a3a-a963-8742b293a3af

Якість освіти:
43,8% респондентів оцінили якість навчання як «дуже високу».
37,5% – як «загалом достатньо високу».
Рівень корупції:
93,3% респондентів відповіли, що корупція не стосується навчального процесу в університеті.
Недоброчесні практики:
91,7% респондентів зазначили, що не вдавались до недоброчесних дій.
Повторення тем:
50 % зазначили, що не стикалися з повторенням тем у різних дисциплінах та 25% «скоріш не доводилось».
Гарант освітньої програми «Публічне управління та адміністрування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Людмила Єфіменко 12 грудня 2024 року зустрічалась із здобувачами бакалаврату онлайн на платформі Zoom для обговорення результатів згаданого опитування. Під час дискусій зі здобувачами освіти вона наголосила на важливість дотримання принципів академічної доброчесності та високо оцінила прагнення здобувачів до якісної освіти. Людмила Єфіменко також вислухала думки здобувачів та врахувала їх бажання щодо вдосконалення навчального навантаження в наступному навчальному році і популяризації курсів з академічної етики.
Загалом проведений моніторинг показав, що здобувачі освіти за ОПП «Публічне управління та адміністрування» демонструють високий рівень дотримання принципів академічної доброчесності. Також отримані результати підтверджують позитивне сприйняття якості освіти, відсутність корупції та недоброчесних практик серед більшості здобувачів.