З метою обговорення результатів моніторингу – електронного анкетування за спеціально розробленим інструментарієм (Google Форм), розміщеним на офіційному web-сайті Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (ТДАТУ) здобувачів вищої освіти (першого бакалаврського рівня) спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» щодо стану академічної доброчесності 12 лютого 2024 року на кафедрі менеджменту та публічного адміністрування відбулась зустріч членів робочої групи освітньо-професійної програми «Публічне управління та адміністрування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 « Публічне управління та адміністрування, кваліфікація «бакалавр публічного управління та адміністрування» та здобувачів вищої освіти. Опитування респондентів було проведено у 1-му семестрі 2023-2024 навчального року.
Гарант освітньої програми к.н.держ.упр., доцент Єфіменко Людмила ознайомила присутніх з результатами моніторингу обізнаності здобувачів вищої освіти про академічну доброчесність.
Всього опитані 22 респондента (здобувача ступеня вищої освіти «Бакалавр», крім 1 курсу), що склало 92% від загальної кількості здобувачів за цією освітньою програмою. Розподіл респондентів за курсами навчання наведено на рисунку 1. Результати було опрацьовано за допомогою програмного забезпечення Microsoft Excel (з допустимою похибкою вимірювання 0,1%).
Оцінювання якості освіти в ТДАТУ здобувачами вищої освіти (у відсотках)
За даними аналізу не важко пересвідчиться у високій оцінці якості освіти в ТДАТУ, а саме рівні «дуже висока» 31,8% та «загалом достатньо висока» 27,3%. Дані свідчать, що за запропонованими критеріями якість освітнього процесу була оцінена респондентами позитивно.
Також здобувачам вищої освіти було здійснено оцінку корупції в університеті. 100% здобувачів відповіли що вони ніколи не стикалися з елементами корупції при навчанні.
Власне навчального навантаження впродовж цього семестру, здобувачі вищої освіти всіх курсів навчання оцінили наступним чином: 59,1% респондентів як «помірне навантаження» та 31, 8 % – як «надмірне навантаження».

