Мета курсу – формування системи знань з правового регулювання відносин щодо надання готельно-ресторанних послуг, оволодіння здобувачів сукупністю теоретичних знань, законодавства щодо діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу, а також набуття практичних навичок для подальшої роботи, виховання правової культури майбутніх фахівців.
Завдання курсу – формування у студентів системи науково-теоретичних і практичних знань; вивчення та розкриття змісту правових засад щодо діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу; набуття навичок практичного застосування чинного законодавства під час вирішення конкретних правових ситуацій.
Предмет курсу – правові норми, що регламентують господарську діяльність у сфері готельно-ресторанної справи.
Загальні компетентності:
ЗК02. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо, реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадського (вільного, демократичного) суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК07. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
ЗК08. Навики здійснення безпечної діяльності.
Фахові компетентності:
ФК03. Здатність використовувати на практиці основи діючого законодавства в сфері готельного та ресторанного бізнесу та відстежувати зміни.
ФК05. Здатність управляти підприємством, приймати рішення у господарській діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
Програмні результати навчання:
РН01. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення законодавства, національних та міжнародних стандартів, що регламентують діяльність суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
РН20. Розуміти вимоги до діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави.
РН21. Розуміти та реалізовувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності вільного демократичного суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
Soft skills: – комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування;
– уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.
– керування часом – уміння справлятися із завданнями вчасно.
– гнучкість і адаптивність: гнучкість, адаптивність і здатність мінятися; уміння аналізувати ситуацію, орієнтування на вирішення проблем.
– лідерські якості: уміння спокійне працювати в напруженому середовищі; уміння ухвалювати рішення; уміння встановлювати мету, планувати.
– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до навколишніх.