Метою дисципліни «Природоохоронне законодавство та екологічне право» є: вивчення основних теоретичних положень науки екологічного права, оволодіння знаннями в галузі діючого природоохоронного законодавства та практики його застосування майбутніми фахівцями з геодезії та землеустрою.

Завданнями вивчення навчальної дисципліни «Природоохоронне законодавство та екологічне право» є:
– оволодіння понятійно-термінологічним апаратом еколого-правової сфери;
– вивчення інститутів екологічного права;
– засвоєння правових норм діючого природоохоронного законодавства;
– ознайомлення з головними правовими актами міжнародного законодавства в галузі екології, охорони природи та забезпечення екологічної безпеки;
– набуття навичок застосування законодавства у правовому регулюванні екологічних відносин;
– набуття навичок самостійної роботи із законодавчою природоохоронною базою;
– набуття вмінь застосовувати отримані знання в галузі екологічного права під час вирішення спірних питань щодо встановлення видів юридичної відповідальності за певні проступки або кримінальні правопорушення проти довкілля.

Результати навчання (з урахуванням soft skills)
Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати задачі прикладного,
дослідницького та/або інноваційного характеру в сфері геодезії та землеустрою.
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК01. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК05. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК06. Прагнення до збереження навколишнього середовища
Фахові компетентності (ФК):
ФК03. Здатність ефективно застосовувати теорії, принципи та технології математики, природничих, технічних, соціальних, економічних наук при розв’язанні комплексних задач геодезії та землеустрою.
ФК06. Здатність розробляти і реалізовувати проєкти у сфері геодезії та землеустрою, а також дотичних до неї міждисциплінарних напрямів із урахуванням технічних, економічних, соціальних, правових та екологічних аспектів.
ФК08. Здатність захищати інтелектуальну власність, комерціалізувати результати науково-дослідної, винахідницької та проектної діяльності.
ФК10. Здатність використовувати методи територіального і господарського землеустрою, планування використання та охорони земель з врахуванням впливу низки умов соціально-економічного, екологічного, ландшафтного, природоохоронного характеру та інших чинників.
Програмні результати навчання (ПРН):
РН06. Співпрацювати із замовниками та виконавцями робіт та послуг, готовити тендерні пропозиції в сфері геодезії та землеустрою, укладати відповідні договори.
РН08. Розробляти і керувати проєктами з урахуванням технологічних умов та вимог щодо управління виробництвом у сфері геодезії та землеустрою та з дотичних міждисциплінарних напрямів, з урахуванням економічних, соціальних, екологічних і правових аспектів; готувати технічні завдання, заявки на фінансування проєктів, здійснювати планування робіт, планувати ресурси і керувати ними.
РН10. Захищати інтелектуальну власність, комерціалізувати результати науково-дослідної, винахідницької та проектної діяльності.
РН17. Володіти методами землевпорядного проектування, територіального і господарського землеустрою, планування використання та охорони земель, сучасними технологіями ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, з врахуванням впливу низки умов соціально-економічного, екологічного, ландшафтного, природоохоронного характеру та інших чинників.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці та доведення своєї думки до соціуму; проводити презентації отриманих результатів.
– керування часом – уміння справлятися із завданнями вчасно, не відчуваючи дискомфорту.
– гнучкість і адаптивність: вміння пристосовуватися до отриманих результатів та за можливістю впливати на кінцевий результат.
– лідерські якості: уміння спокійно працювати в напруженому середовищі; уміння ухвалювати та відстоювати рішення; уміння встановлювати мету та складати план її досягнення.
– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до навколишніх.