17 жовтня співробітники кафедри менеджменту та публічного адміністрування взяли участь у  «Національному тесті з медіаграмотності». Викладачі вирішили встановити, наскільки є стійкими до маніпуляцій та дезінформації.

Національний тест з медіаграмотності — це частина заходів, присвячених Глобальному тижню медіаграмотності, який відзначають у всьому світі 24 — 30 жовтня. Національний тест з медіаграмотності був започаткований у 2022 році та проводиться вже втретє, об’єднуючи українці.

Національний тест з медіаграмотності реалізовується національним проєктом з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій за підтримки ПРООН в Україні та фінансування уряду Японії, та проєктом з медіаграмотності і когнітивної стійкості в Україні, що реалізується Zinc Network і фінансується Урядом Великої Британії. Національний тест з медіаграмотності втілюється  разом з програмою USAID «Мріємо та діємо», яка виконується IREX in Ukraine, та проєктом «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті», який втілюються IREX Ukraine за підтримки Посольства США.

29 жовтня співробітники кафедри отримали снртифікати учасників з зазначенням значних показників зі вмінь розпізнання дезінформації.