здобувачів другого (магістерського) ступеня вищої освіти
зі спеціальності 073 «Менеджмент» за ОПП «Менеджмент»
(на основі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)
Виробнича (переддипломна) практика «Менеджмент та адмінстрування» є результуючим етапом вивчення дисциплін і виконується студентами для закріплення теоретичних знань і практичних навичок, отриманих у процесі лекційних, практичних і самостійних занять, та підготування матеріалів для написання здобувачами другого (магістерського рівня) вищої освіти квлаіфікаційної роботи .
Метою виробничої практики «Менеджмент та адміністрування» є закріплення теоретичних знань аналіз показників конкурентоспроможності: планування – розробка стратегії з метою покращення позиції підприємства на ринку; організація заходів щодо реалізації розробленої конкурентної стратегії; мотивація персоналу підприємства, контроль за виконанням стратегії; пошук резервів збільшення прибутковості виробництва; поглиблення навичок науково- дослідної роботи, збір матеріалів для проведення індивідуального дослідження та написання кваліфікаційної роботи.
Завдання виробничої практики:
– поглиблення знань, одержаних при вивченні професійно-орієнтованих навчальних дисциплін;
– ознайомлення з підприємством (загальна характеристика, особливості функціонування);
– ознайомлення з технологічними процесами на підприємстві;
отримання практичного досвіду роботи на підприємствах у якості менеджерів;
– ознайомлення студентів з професійними вимогами до менеджерів в організаціях,
– опанування студентами організаційно-технологічних процесів менеджменту та адміністрування на підприємстві;
– визначення майбутніх перспектив професійної діяльності;
набуття студентами професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій, що виникають на підприємствах під час виконання ключових управлінських функцій.
– оволодіння професійними знаннями і навичками щодо виконання адміністративних функцій в офісі;
– ознайомлення зі звітними документами діяльності підприємства;
– вивчення організаційної, виробничої та управлінської структури підприємства;
– ознайомлення з діяльністю структурних підрозділів, посадовими інструкціями співробітників;
– ознайомлення з процедурою прийняття управлінських рішень у поточній діяльності;
– визначення перспектив розвитку підприємства;
– вивчення основних факторів та елементів процесу формування стилю та іміджу менеджера.
