Викладачі кафедри успішно завершили міжнародну онлайн-програму навчання «AI Mindset in Entrepreneurial Spaces», що проводилася з 9 червня по 18 липня 2025 року.
Програма організована в межах проєкту EIT HEI-TRAIN: Трансформація вищих навчальних закладів для підприємництва та інновацій, керованих штучним інтелектом, який реалізується за підтримки Європейського інституту інновацій і технологій (EIT) – органу Європейського Союзу. Навчання проводила Академія громадської безпеки Університету Миколаса Ромеріса (Литва).
Учасники програми опанували 180 академічних годин (6 ECTS) та активно долучилися до виконання тематичних проєктів, зокрема:
- Розробка самостійного дослідження на тему
- Інструменти штучного інтелекту в практиці управлінського обліку.
- Інструменти штучного інтелекту в практиці фінансового обліку.
- Моделювання в бухгалтерському обліку та фінансах.
- Штучний інтелект у навчанні фахівців з фінансів та бухгалтерського обліку.
- Використання інструментів штучного інтелекту у навчанні податкової системи.
- Використання інструментів штучного інтелекту у викладанні корпоративних фінансів.
- Підготовка методичного посібника з проєктного підходу на тему
- Штучний інтелект та корпоративне управління, якість звітності про сталий розвиток.
- Штучний інтелект та бухгалтерський облік в управлінні основними активами.
- Математичні методи в економіці та фінансах.
- Штучний інтелект як інструмент модернізації аудиторської та банківської практики в бізнесі.
- Інтеграція штучного інтелекту в практику податкової освіти.
- Фінансове моделювання та стратегічна презентація, керовані штучним інтелектом.
Отримані знання та навички учасники успішно впроваджують у викладання базових профільних дисциплін кафедри. Зокрема, у курсах «Управлінський облік», «Фінансовий облік», «Оподаткування», «Аудит», «Фінанси підприємств», «Моделювання та прогнозування в обліку та фінансах» інтегровано сучасні AI-інструменти, такі як NotebookLM (Google), ClickUp та Tome, що дозволяють студентам аналізувати фінансові дані, планувати управлінські процеси та створювати інтерактивні презентації на основі реальних бізнес-сценаріїв тощо.
Впровадження штучного інтелекту у навчальний процес сприяє розвитку цифрової грамотності, аналітичного мислення та підприємницьких компетентностей студентів. Це також підсилює практико-орієнтований характер навчання та відповідає сучасним тенденціям цифрової трансформації вищої освіти.
Кафедра і надалі планує активно брати участь у міжнародних освітніх ініціативах, що сприяють підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців та розвитку інноваційного потенціалу університету.



