12 лютого 2024 року на кафедрі менеджменту та публічного адміністрування відбулась зустріч членів робочої групи освітньо-професійної програми «Публічне управління та адміністрування» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 « Публічне управління та адміністрування, кваліфікація «магістр публічного управління та адмініструванняу» та здобувачів вищої освіти.
Метою зустрічі стало обговорення результатів моніторингу – електронного анкетування за спеціально розробленим інструментарієм (Google Форм), розміщеним на офіційному web-сайті Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (ТДАТУ) здобувачів вищої освіти (другого магістерського рівня) спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» щодо стану академічної доброчесності. Опитування респондентів було проведено у 1-му семестрі 2023-2024 навчального року.
Гарант освітньої програми д.н.держ.упр., професор Ортіна Ганна ознайомила присутніх з результатами моніторингу обізнаності здобувачів вищої освіти про академічну доброчесність.
Всього опитані 11 респондентів 2 курсу (здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр», 1 курс опитування не проходить), що склало 100% від загальної кількості здобувачів 2 курсу за цією освітньою програмою. Результати було опрацьовано за допомогою програмного забезпечення Microsoft Excel (з допустимою похибкою вимірювання 0,1%).

Снимок экрана 2024-02-22 083858
Оцінювання якості освіти в ТДАТУ здобувачами вищої освіти (у відсотках)

Діяльність свідчать, що за запропонованими критеріями якість освітнього процесу була оцінена респондентами позитивно. високій оцінці якості освіти в ТДАТУ, а саме рівні «дуже висока» 63,6% та «загалом достатньо висока» 27,3%. діяльність свідчать, що за запропонованими критеріями якість освітнього процесу була оцінена респондентами позитивно.
Здобувачам вищої освіти зробили оцінку корупції в університеті за шкалою: 100% здобувачів відповіли що вони ніколи не стикалися з елементами корупції при навчанні.
Достатньо балами респонденти оцінили рівень інформаційної підтримки стосовно з академічного письма/академічної доброчесності, 55% інформовані з цього приводу. Значна кількість респондентів (більше 50%) оцінили на відмінно критерії процедури інформування освітнього процесу впродовж навчального періоду, освідомленні щодо інструментів протидії порушенням академічної доброчесності, рівень задоволеності освітньої та соціальної підтримки. Зацікавленість дотримання принципів та правил академічної доброчесності виявили майже 99% опитаних.
Щодо оцінки власного навчального навантаження впродовж цього семестру, здобувачі вищої освіти всіх курсів навчання відповіли 54,5% як «помірне навантаження» та 45,5 як надмірне навантаження.