На кафедрі маркетингу 3 квітня 2016 відбулася бізнес гра – це унікальна симуляція, яка моделює ділове середовище. Гра допомагає визначити, чи є у вас стереотипи мислення і поведінки, і як вони впливають на ваше життя і бізнес, які внутрішні стратегії і установки допомагають, а які заважають розвивати бізнес і досягати бажаних цілей. В ході гри учасники бачать додаткові можливості для свого бізнесу і знаходять нові способи поведінки в звичайних ситуаціях.
Бізнес-гра була організована при партнерській підтримці Ізраїльського центра міжнародного співробітництва MASHAV у рамках реалізації Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва UHBDP, який фінансується Міністерством міжнародних справ Канади, со-фінансується та реалізується MEDA у в південних областях України: Одеській, Миколаївський, Херсонський та Запорізький.
Метою бізнес гри є розвиток підприємницького мислення та комунікаційних навичків. Студенти – майбутні менеджери – здобувають досвід в управлінні ресурсами, фінансами, часом, і саме це надає їм відчуття перемоги та успіху.
А результати бізнес-гри надзвичайні:
Страхова Каріна, студентка спеціальності «Маркетинг» відмітила, що співпраця – це ключ до успіху.
Зануда Роман, студент спеціальності «Маркетинг» зробив висновок, що необхідно визначити власні ресурси та ефективно їх використовувати.
Патрушев Сергій, студент спеціальності «Економіка підприємств» підкреслив, що необхідно розвивати вміння ризикувати, планувати, інвестувати та працювати в команді.
Примачок Станіслав, студент спеціальності «Економіка підприємств» відмітив на необхідності приймати правильні управлінські рішення в умовах невизначеності та ризикованості.
Айзман Катерина, студентка спеціальності «Економіка підприємств» зазначила на вміння знаходити можливості для розвитку
Лисяков Микита, студент спеціальності «Фінанси і кредит» підкреслив на необхідності розвику комунікаційних здібностей.
Колектив кафедри маркетингу

