2019 рік

  1. Хахаєва М. Е. Сегментування споживачів мінеральної води і вплив реклами на них /М. Е. Хахаєва, Я.С. Сокіл// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 106)- 2019
  2. Скачков С.В. Україна на світовому ринку молочної продукції: проблеми та перспективи розвитку/ С.В. Скачков Я.С. Сокіл// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 101)-Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного- 2019
  3. Іванова Т. Тенденції розвитку пивного ринку України/ Т.Іванова Я.С. Сокіл// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 82-83) -Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного- 2019
  4. Веселов А.Ю. Управління онлайн-репутацією підприємства / А.Ю. Веселов Я.С. Сокіл // Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 75)-Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного- 2019
  5. Пожидаєва І.С. Кулиш Т.В. Маркетингове дослідження діяльності ПАТ «Юрія» на ринку йогурту/ І.С. Пожидаєва// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 96)-Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  6. Краєва О.В. Кулиш Т.В. Роль ПАТ «Звенигород» на ринку твердих сирів/ О.В. Краєва// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 84)-Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  7. Пазенко П.О. Кулиш Т.В. Маркетингове дослідження діяльності ПрАТ «Карлсберг» на ринку пива/ П.О. Пазенко// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 91)-Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  8. Плясецька В.Р. Кулиш Т.В. Дослідження конкурентоспроможності ПАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч» на ринку кондитерських виробів/ В.Р. Плясецька// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 93)-Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  9. Дударева А.В. Кулиш Т.В. Маркетингове дослідження ринку морозива/ А.В. Дударева// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 80)-Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  10. Гребельна Г.В. Кулиш Т.В. Маркетингові дослідження діяльності ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» на ринку кави/ Г.В. Гребельна// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 77)-Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  11. Романець А.В. Кулиш Т.В. Інструменти маркетингу при реалізації нішевих культур: малини / Т.В. Куліш// Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 289-293- 2019
  12. Краєва О. Марчук А.О. Упаковка як найбільш ефективний засіб та носій реклами товару-новинки / О. Краєва А.О. Марчук// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 85-86) -Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  13. Плясецька, В. Р. Марчук А.О. Спонсорство як синтетичний засіб маркетингових комунікацій/ В.Р. Плясецька А.О. Марчук// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 95) -Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  14. Пожидаєва І. С. Марчук А.О. Інтернет-реклама як один із основних інструментів просування товарів на сучасному ринку/ І.С. Пожидаєва А.О. Марчук// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 97) -Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  15. Гребельна Г. В. Марчук А.О. Перспективи розвитку кавового бізнесу в Запорізькій області/ Г.В. Гребельна А.О. Марчук// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 78) -Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  16. Пазенко П.О. Марчук А.О. Сучасні засоби рекламування на ринку пива/ П.О. Пазенко А.О. Марчук// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 92-93) -Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного-2019
  17. Хасумікова Д. Р. Марчук А.О. Планування рекламного бюджету тов «Мелітопольська трикотажна фарика»/ Д. Р. Хасумікова А.О. Марчук// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 105)-2019
  18. Михайлова, М. С. Сокіл Я.С. Впровадження комплексу маркетингу у бізнес структури в неоіндустріальній економіці /М. С. Михайлова// Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (31 жовтня 2019 р. м. Луцьк);(С. 641-643)- 2019
  19. Крутікова А. Арестенко Т.В. Найефективніші комунікаційні методи на прикладі ПП «Завод Двигун»/А. Крутікова// Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 95-96-2019
  20. Бріцин А.О. Арестенко Т.В. Антикризовий контроль комунікаційних каналів/А. О. Бріцин // Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 81-2019
  21. Андрущенко С.В. Арестенко Т.В. Сучасні види Інтернет-реклами/С.В. Андрущенко // Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 79-2019
  22. Михайлова М. Психологія кольору, як новітній інструмент маркетингових комунікацій / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 99 -2019
  23. Фурса В. Арестенко Т.В. Маркетингові комунікації в соціальних мережах / В. Фурса // Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 114-115- ТДАТУ – 2019 Сергєєва Ю.О. Арестенко Т.В. Реклама як ефективний інструмент маркетингу/ Ю. О. Сергєєва// Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 109- ТДАТУ – 2019
  24. Кашуба Н.І. Арестенко Т.В. Маркетингові онлайн комунікації/ Н.І. Кашуба// Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 92- ТДАТУ – 2019
  25. Крутікова А.О. Арестенко Т.В. Ребрендинг, необхідність та мета/А. Крутікова// Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 96 -97-2019

2018 рік

  1. Кукуруза С.Ю. Кулиш Т.В. Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Українські мінеральні води» на ринку мінеральних вод / С.Ю. Кукуруза//Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 93-94)- 2018
  2. Макарова А.О. Кулиш Т.В. Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Львівський лікеро-горілчаний завод» на ринку горілчаних виробів / А.О. Макарова// Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 104-106)- 2018
  3. Мостовий О.Є. Кулиш Т.В. Забезпечення конкурентоспроможності діяльності ПАТ «Житомирський маслозавод» на ринку вершкового масла/ О.Є. Мостовий// Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 114-116)- 2018
  4. Пристайло В.М. Кулиш Т.В. Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПАТ «Карлсберг Україна» на ринку пива / В.М. Пристайло// Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 125-126)- 2018
  5. Стрюк О.Л. Кулиш Т.В. Ефективність інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств/ О.Л. Стрюк// Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 139-141)- 2018
  6. Лактіонова Є.Є. Кулиш Т.В. Маркетингові дослідження пат «Кременчукм`ясо на ринку м`яса та птиці/ Є.Є. Лактіонова// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 159-160)- 2018
  7. Лебедка А.А. Кулиш Т.В. Маркетингові дослідження прат «Полтавський ОЕЗ – Кернел груп» на ринку соняшникової олії / А.А. Лебедка// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 160-162)- 2018
  8. Білоконь С.О. Кулиш Т.В. Маркетингове дослідження діяльності ПАТ «Житомирський молокозавод – Рудь» на ринку морозива / С.О. Білоконь// Збірник наукових праць магістрантів та студентів Таврійського державного агротехнологічного університету. Факультет економіки та бізнесу;(С. 7-11)- 2018
  9. Бріцин А.О. Кулиш Т.В. Маркетингове дослідження діяльності ПрАТ «Лактманнен Акса» на ринку сухих сніданків/ А.О. Бріцин// Збірник наукових праць магістрантів та студентів Таврійського державного агротехнологічного університету. Факультет економіки та бізнесу;(С. 7-11)- 2018
  10. Дударева А. Марчук А.О. Фактори макро- та мікросередовища на ринку морозива / А. Дударева// Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 147-2018
  11. Краєва О. Марчук А.О. Маркетингове середовище ПАТ «Звенигорода» на ринку сирів / О. Краєва// Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 154-155 – 2018
  12. Гребельна Г. Марчук А.О. Дослідження основних аспектів інноваційного маркетингу / Г. Гребельна// Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 145-146 -2018
  13. Плясецька В. Марчук А.О. Аналіз товарообороту шоколадних виробів / В. Плясецька // Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 168-169 -2018
  14. Лисак Г. Є. Арестенко Т.В. Мережевий маркетинг в Україні/ Г.Є. Лисак//Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 162-163 – 2018
  15. Гасан В.Д. Арестенко Т.В. Вірусний маркетинг / В.Д. Гасан // Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 144-145 – 2018
  16. Андрющенко С.В. Арестенко Т.В. Застосування Інтернет технологій в маркетингу / С.В. Андрющенко // Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 131-132 – 2018
  17. Бріцин А.О. Арестенко Т.В. Амбітні ідеї, як двигун стимулювання маркетингового відділу та розвитку цілої компанії / А.О. Бріцин// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 143-144)-2018
  18. Фурса В.А. Арестенко Т.В. Маркетингова комунікаційна політика сільськогосподарських підприємств / В.А. Фурса// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 174-175)-2018
  19. Кашуба Н.І. Арестенко Т.В. Важливість стимулювання збуту як форми маркетингових комунікацій / Н.І. Кашуба // Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 151-152)-2018
  20. Михайлова Н.С. Арестенко Т.В. Інвестиційний проект з «впровадження товару новинки «SPORT TONIC» у ПП «ДІМІОРС»/ Н.С. Михайлова// Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 165-166)-2018

2015 рік

  1. Цемашко Ю. М. Сокіл Я.С. Оцінка ринкового потенціалу підприємства для посилення його конкурентних позицій на міжнародному ринку м’яса птиці/ Ю.М. Цемашко // Міжнародні економічні відносини та розвиток міжнародного бізнесу за сучасних умов глобалізації світогосподарських зв’язків : збірник статей міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених;(С. 172-174)- 2015
  2. Айзман К. С. Сокіл Я.С. Стан конкурентоспроможності українських підприємств на міжнародному ринку та шляхи її підвищення/ К. С. Айзман // Міжнародні економічні відносини та розвиток міжнародного бізнесу за сучасних умов глобалізації світогосподарських зв’язків : збірник статей міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених;(С. 86-89)- 2015