-
Арестенко Т.В. Маркетинговая служба в сельхозпредприятиях. Сборник научных трудов Таврической государственной агротехнической академии. – Мелитополь, 1996. – С. 104 – 105.
-
Арестенко Т.В. Маркетинг в АПК. Збірник наукових праць Дніпропетровського державного аграрного університету. – Дніпропетровськ, 1997. – С. 230.
-
Арестенко Т.В. Организация служб маркетинга на предприятиях АПК. Сборник научных трудов Российского государственного аграрного заочного университета. – Москва, 1998. – С. 133 – 134.
-
Арестенко Т.В. Рынок материально-технических ресурсов в аграрном секторе. Экономика и управление. – Симферополь. – 1998. – № 5. – с. 28.
-
Арестенко Т.В. Техническое переоснащение сельскохозяйственных предприятий в условиях финансово-экономического кризиса. Проблеми економіки агропромислового комплексу і формування його кадрового потенціалу: Кол. монографія у 2 томах. Т.1. / За ред. П.Т. Саблука, В.Я. Амбросова, Г.Є. Мазнєва. – К.: ІАЕ
УААН. – 2000. – с. 579 –583.
-
-
-
Арестенко Т.В. Дискусійні питання стратегії формування та організаційних форм використання системи машин в реструктуризованих підприємствах. “Проблеми формування ринкової економіки. Реструктуризація аграрних підприємств і земельна реформа: стан, проблеми, перспективи”. Міжвідомчий науковий збірник. Спеціальний випуск. – К.: КНЕУ, 2000. – С.275 –276.
-
-
-
Арестенко Т.В. Оренда землі в механізмі діяльності МТС. Проблеми ефективного функціонування АПК в умовах нових форм власності та господарювання: Кол. монографія у 2 томах. Т.1./ За ред. П.Т. Саблука, В.Я. Амбросова, Г.Є. Мазнєва. – К.: ІАЕ УААН, 2001. – С. 196 – 201.
-
-
-
-
Арестенко Т.В. Забезпеченість сільськогосподарською технікою регіональних АПК: стан та шляхи покращення Вісник Львівського державного аграрного університету: Економіка АПК. Вип. 8. – Львів, 2001. – С. 599 – 604.
-
Арестенко Т.В. Методические вопросы учета влияния сроков уборки зерновых при сравнительной оценке эффективности разных марок комбайнов Вісник Харківського державного аграрного університету. Серія “Економіка АПК і природокористування”. Вип.5. – Харків, 2001. – С. 254 –257.
-
-
Арестенко Т.В. Можливості та шляхи органічного поєднання екологізації та високої прибутковості виробництва. Науковий вісник аграрної науки Причорномор’я Миколаївської державної аграрної академії. Спеціальний випуск 3(12) у двох томах. Т.1. – Миколаїв, 2001. – С. 349-354.
-
-
Арестенко Т.В. Методичні проблеми оптимізації строків збирання зернових культур. Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету. Серія: Економічні науки. Вип.14 (26). Т.3. – Луганськ, 2002. – С.180 – 183.
-
Арестенко Т.В. Стратегія формування машинно-тракторного парку в контексті результатів третього стану реформування сільськогосподарських підприємств. Науковий вісник Національного аграрного університету. Вип. 51. – К.: НАУ, 2002. – С. 233 – 236.
-
Арестенко Т.В. Формування політики забезпечення сільського господарства зернозбиральною технікою. Ринкова трансформація економіки АПК: Кол. Монографія у 4-х томах. Т. 4. / За ред. За ред. П.Т. Саблука, В.Я. Амбросова, Г.Є. Мазнєва. – К.: ІАЕ УААН, 2002. – С. 46 – 49.
-
Арестенко Т.В. Про реформування сільськогосподарських підприємств та його вплив на стратегію формування машинно-тракторного парку. Ринкова трансформація економіки АПК: Кол. Монографія у 4-х томах. Т. 1. / За ред. За ред. П.Т. Саблука, В.Я. Амбросова, Г.Є. Мазнєва. – К.: ІАЕ УААН, 2002. – С. 206 – 208.
-
Арестенко Т.В. Закони зміни співвідношення “витрати ресурсів – результати” у сільському господарстві: історія та сучасні проблеми. Вісник Харківського НАУ. – 2003. – № 6 . – С. 32 – 41.
-
-
Арестенко Т.В. Оптимізація строків збирання зернових культур. Тези доповідей Другої Міжнародної науково-практичної конференції «Ринкова трансформація соціально-економічних відносин в АПК», 13-15 червня 2005 р., м. Мелітополь / ТДАТА. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2005, С. 14- 16.
-
Арестенко Т.В. Формування маркетингової програми виведення нового товару для ПП «МОЛОКОЗАВОД-ОЛКОМ». Тези доповідей Першої Міжнародної науково-практичної конференції «Фінансування та кредитування аграрного сектора: проблеми та перспективи», 4-6 вересня 2006 р., м. Мелітополь /ТДАДА. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2006. – С. 14-16.
-
Арестенко Т.В. Аграрний сектор України: переваги та ризики вступу до СОТ. Вісник ХНАУ. Серія “Економіка АПК і природокористування”. Вип. 11. – Харків, 2006. – С.25 – 30.
-
-
Арестенко Т.В. Конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції – основна передумова вступу до СОТ. Вісник ХНТУСГ. Економічні науки. Вип. 63. – Харків, 2007. – С.104 – 109.
-
Арестенко Т.В. Аграрний маркетинг. Навчальний посібник. – Мелітополь, 2007. – 277 с.
-
Арестенко Т.В. Аграрний маркетинг. Програма навчальної дисципліни (за вибором навчального закладу) для підготовки бакалаврів в аграрних вищих навчальних закладах II-IV рівнів акредитації із спеціальностей: 6.050100 «Фінанси», 6.050100 «Облік і аудит», 6.050100 «Економіка підприємства», 6.050100 «Маркетинг», 6.050200 «Менеджмент організацій», 6.050200 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». – К.: «Аграрна освіта», 2008. – 11 с.
-
-
Арестенко Т.В. Маркетинг в кредитуванні сільськогосподарських підприємств. Облік і фінанси в АПК. – 2008. – №4. – С. 10 – 15.
-
Арестенко Т.В. Кредитні відносини сільськогосподарських підприємств з комерційними банками та роль маркетингу в їх удосконаленні. Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету «Економіка: проблеми теорії та практики». – Вип.. 242: В 4 т. – Т IV. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2008. С. 860 – 868.
-
-
Арестенко Т.В. Зміцнення економічної безпеки підприємств АПК при виході на зовнішні ринки в контексті забезпечення їх конкурентоспроможності. Збірник наукових праць Таврійського ДАТУ. – Мелітополь, 2009. – С. 20 – 24.
-
-
Арестенко Т.В. Аграрний маркетинг. Практичний посібник. – Мелітополь, ТОВ «Видавничий будинок ММД», 2010
-
Арестенко Т.В. Показники продуктивності та їх роль у системі управління підприємством. Збірник наукових праць Таврійського ДАТУ. – Мелітополь, 2010. – С. 60-65.
-
-
-
Арестенко Т.В. Продуктивність як основна запорука формування конкурентоспроможності підприємства. Збірник наукових праць Таврійського ДАТУ. – №4(12) – Мелітополь, 2010. – С. 60-65.
-
Арестенко Т.В. Фактори формування конкурентоспроможності підприємств АПК та їх маркетингова складова. Формування ринкової економіки: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій: Зб. наук. праць. – Спец. вип.: у 2 ч. Організаційно-правові форми агропромислових формувань. – Київ: КНЕУ, 2011. – Ч. 2. – С. 8-15.
-
Арестенко Т.В. Навчально-методичний комплекс для викладання дисципліни. «Маркетинг»: А.с. № 39460 Заявл. 02.08.2011; Опубл. 30.11.11, Бюл. № 25. – 2с.
-
Арестенко Т.В. Аграрний маркетинг. Навчальний посібник. – Мелітополь, 2012. – 272 с.
-
-
Арестенко Т.В. Методичні основи дослідження конкурентоспроможності аграрних підприємств. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (Економічні науки). – Мелітополь, 2012. – №4 (20). – С. 7-12.
-
Арестенко Т.В. Навчально-методичний комплекс для викладання дисципліни. «Маркетинг»: А.с. № 52022 Заявл. 02.03.2013; Опубл. 04. 11.2013, Бюл. № 29. – 2с.
-
-
-
-
Арестенко Т.В. Підходи до оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Фінансово-економічні проблеми розвитку сільських територій», 6-7 травня 2014 р. – Мелітополь, 2014.
-
-
-
Арестенко Т.В. Використання методу кейс-стаді при викладанні маркетингових дисциплін. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Стратегія розвитку агропромислового виробництва», 28-29 травня 2015 р. – Мелітополь, 2015.
-
Арестенко Т.В. Маркетингові комунікації. Програма (орієнтовна) навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» в аграрних вищих навчальних закладах Міністерство світи і науки України. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». – Київ: «Агроосвіта». – 2016. – 25 с.
-
Арестенко Т.В. Аграрний маркетинг. Програма (орієнтовна) навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» в аграрних вищих навчальних закладах. Міністерство світи і науки України. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». – Київ: «Агроосвіта». – 2016. – 21 с.
-
Арестенко Т.В. Бренд-менеджмент. Програма (орієнтовна) навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» в аграрних вищих навчальних закладах. Міністерство світи і науки України. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». – Київ: «Агроосвіта». – 2016. – 20 с.
-
Арестенко Т.В. Рекламний менеджмент. Програма (орієнтовна) навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» в аграрних вищих навчальних закладах. Міністерство світи і науки України. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». – Київ: «Агроосвіта». – 2016. – 24 с.
-
Арестенко Т.В. Управління проектами. Програма (орієнтовна) навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» в аграрних вищих навчальних закладах. Міністерство світи і науки України. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». – Київ: «Агроосвіта». – 2016. – 21 с.
-
-
Facebook
Google+
Pinterest