1. Арестенко Т.В. Маркетинговая служба в сельхозпредприятиях. Сборник научных трудов Таврической государственной агротехнической академии. – Мелитополь, 1996. – С. 104 – 105.

  2. Арестенко Т.В. Маркетинг в АПК. Збірник наукових праць Дніпропетровського державного аграрного університету. – Дніпропетровськ, 1997. – С. 230.

  3. Арестенко Т.В. Организация служб маркетинга на предприятиях АПК. Сборник научных трудов Российского государственного аграрного заочного университета. – Москва, 1998. – С. 133 – 134.

  4. Арестенко Т.В. Рынок материально-технических ресурсов в аграрном секторе. Экономика и управление. – Симферополь. – 1998. – № 5. – с. 28.

  5. Арестенко Т.В. Техническое переоснащение сельскохозяйственных предприятий в условиях финансово-экономического кризиса. Проблеми економіки агропромислового комплексу і формування його кадрового потенціалу: Кол. монографія у 2 томах. Т.1. / За ред. П.Т. Саблука, В.Я. Амбросова, Г.Є. Мазнєва. – К.: ІАЕ

    УААН. – 2000. – с. 579 –583.

  6. Арестенко Т.В. Технічна забезпеченість і ефективність виробництва в господарствах Запорізької області. Таврійський науковий вісник. Збірник наукових праць. Вип. 14. – Херсон: Айлант, 2000. – С. 143 –147.

  7. Арестенко Т.В. Машинно-технологічні станції: стан та проблеми розвитку. Економіка, менеджмент, освіта в системі реформування АПК: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції молодих учених-аграрників, Харків, 11-13 жовтня 2000 р. / Харк. держ. агр. ун-т. – Харків, 2000.– С. 10 –13.

  8. Арестенко Т.В. Дискусійні питання стратегії формування та організаційних форм використання системи машин в реструктуризованих підприємствах. “Проблеми формування ринкової економіки. Реструктуризація аграрних підприємств і земельна реформа: стан, проблеми, перспективи”. Міжвідомчий науковий збірник. Спеціальний випуск. – К.: КНЕУ, 2000. – С.275 –276.

  9. Арестенко Т.В. Техническое переоснащение современного сельскохозяйственного производства. Материалы международной научно-практической конференции, посвященной 160-летию образования Белорусской ГСХА «Аграрная экономика: история, проблемы, перспективы». Ч. 3. – Горки, 2001. – С. 67 – 68.

  10. Арестенко Т.В. Кількісна оцінка залежності ефективності сільськогосподарського виробництва від рівня енергозабезпеченості. Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Вип. 60. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2000. –С. 5 – 10.

  11. Арестенко Т.В. Оренда землі в механізмі діяльності МТС. Проблеми ефективного функціонування АПК в умовах нових форм власності та господарювання: Кол. монографія у 2 томах. Т.1./ За ред. П.Т. Саблука, В.Я. Амбросова, Г.Є. Мазнєва. – К.: ІАЕ УААН, 2001. – С. 196 – 201.

  12. Арестенко Т.В. Технічне забезпечення сільськогосподарського виробництва: стан та проблеми. Вісник Харківського державного аграрного університету. Серія “Економіка АПК і природокористування”. Вип. 2. – Харків, 2000. – С. 119 –122.

  13. Арестенко Т.В. Методичні питання порівняльної оцінки ефективності сільськогосподарської техніки. Економічні аспекти аграрного сервісу в умовах реформування АПК. Наукове видання. – К.: ІАЕ УААН; Мелітополь: ТГАТА, 2001. –  С. 65 –68.

  14. Арестенко Т.В. Проблеми розвитку орендних відносин та комплектування тракторного парку в сучасних умовах. Вісник Харківського державного аграрного університету. Серія “Економіка АПК і природокористування”. Вип. 2. – Харків, 2001. – С. 20 – 32.

  15. Арестенко Т.В. Забезпеченість сільськогосподарською технікою регіональних АПК: стан та шляхи покращення   Вісник Львівського державного аграрного університету: Економіка АПК.  Вип. 8. – Львів, 2001. – С. 599 – 604.

  16. Арестенко Т.В. Методические вопросы учета влияния сроков уборки зерновых при сравнительной оценке эффективности разных марок комбайнов          Вісник Харківського державного аграрного університету. Серія “Економіка АПК і природокористування”. Вип.5. – Харків, 2001. – С. 254 –257.

  17. Арестенко Т.В. Проблемы и стратегия формирования парка зерноуборочной техники. Вісник Харківського державного аграрного університету. Серія “Економіка АПК і природокористування”. Вип. 7. – Харків, 2001. – С.10 – 21.

  18. Арестенко Т.В. Можливості та шляхи органічного поєднання екологізації та високої прибутковості виробництва. Науковий вісник аграрної науки Причорномор’я Миколаївської державної аграрної академії. Спеціальний випуск 3(12) у двох томах. Т.1. – Миколаїв, 2001. – С. 349-354.

  19. Арестенко Т.В. Концепція формування парку зернозбиральних комбайнів – необхідна визначеність      Науковий вісник Національного аграрного університету. Вип. 43. – К.: НАУ, 2001. –  С. 196 –199.

  20. Арестенко Т.В. Методичні проблеми оптимізації строків збирання зернових культур. Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету. Серія: Економічні науки. Вип.14 (26). Т.3. –  Луганськ, 2002. – С.180 – 183.

  21. Арестенко Т.В. Стратегія формування машинно-тракторного парку в контексті результатів третього стану реформування сільськогосподарських підприємств. Науковий вісник Національного аграрного університету. Вип. 51. – К.: НАУ, 2002. –  С. 233 – 236.

  22. Арестенко Т.В. Формування політики забезпечення сільського господарства зернозбиральною технікою. Ринкова трансформація економіки АПК: Кол. Монографія у 4-х томах. Т. 4. / За ред. За ред. П.Т. Саблука, В.Я. Амбросова, Г.Є. Мазнєва. – К.: ІАЕ УААН, 2002. – С. 46 – 49.

  23. Арестенко Т.В. Про реформування сільськогосподарських підприємств та його вплив на стратегію формування машинно-тракторного парку. Ринкова трансформація економіки АПК: Кол. Монографія у 4-х томах. Т. 1. / За ред. За ред. П.Т. Саблука, В.Я. Амбросова, Г.Є. Мазнєва. – К.: ІАЕ УААН, 2002. – С. 206 – 208.

  24. Арестенко Т.В. Закони зміни співвідношення “витрати ресурсів – результати” у сільському господарстві: історія та сучасні проблеми. Вісник Харківського НАУ. – 2003. – № 6 . – С. 32 – 41.

  25. Арестенко Т.В. Оптимізація термінів збирання зернових як чинник підвищення ефективності використання земель. Вісник Харківськ. держ. тенхн. ун-ту с.-г.: Економічні науки. Ринкова трансформація економіки АПК. Вип. 25. – Харків: ДТУСГ, 2004. – С. 115 – 120.

  26. Арестенко Т.В. Оптимізація строків збирання зернових культур. Тези доповідей Другої Міжнародної науково-практичної конференції «Ринкова трансформація соціально-економічних відносин в АПК», 13-15 червня 2005 р., м. Мелітополь / ТДАТА. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2005, С. 14- 16.

  27. Арестенко Т.В. Формування маркетингової програми виведення нового товару для ПП «МОЛОКОЗАВОД-ОЛКОМ». Тези доповідей Першої Міжнародної науково-практичної конференції «Фінансування та кредитування аграрного сектора: проблеми та перспективи», 4-6 вересня 2006 р., м. Мелітополь /ТДАДА. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2006. – С. 14-16.

  28. Арестенко Т.В. Аграрний сектор України: переваги та ризики вступу до СОТ. Вісник ХНАУ. Серія “Економіка АПК і природокористування”. Вип. 11. – Харків, 2006. – С.25 – 30.

  29. Арестенко Т.В. Методичні питання урахування впливу строків збирання зернових при порівняльній оцінці різних марок комбайнів. Вісник ХНТУСГ. Економічні науки. Вип. 54. –  Харків, 2007. – С.168-175.

  30. Арестенко Т.В. Конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції – основна передумова вступу до СОТ. Вісник ХНТУСГ. Економічні науки. Вип. 63. –  Харків, 2007. – С.104 – 109.

  31. Арестенко Т.В. Аграрний маркетинг. Навчальний посібник. –  Мелітополь, 2007. – 277 с.

  32. Арестенко Т.В. Аграрний маркетинг. Програма навчальної дисципліни (за вибором навчального закладу) для підготовки бакалаврів в аграрних вищих навчальних закладах II-IV рівнів акредитації із спеціальностей: 6.050100 «Фінанси», 6.050100 «Облік і аудит», 6.050100 «Економіка підприємства», 6.050100 «Маркетинг», 6.050200 «Менеджмент організацій», 6.050200 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». – К.: «Аграрна освіта», 2008. – 11 с.

  33. Арестенко Т.В. The problems of adaptation of agrarian enterprises to the conditions of the World trade organization. Management and education №4, Bourgas, 2008. – P. 134 – 139.

  34. Арестенко Т.В. Маркетинг в кредитуванні сільськогосподарських підприємств. Облік і фінанси в АПК. – 2008. – №4. – С. 10 – 15.

  35. Арестенко Т.В. Кредитні відносини сільськогосподарських підприємств з комерційними банками та роль маркетингу в їх удосконаленні. Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету «Економіка: проблеми теорії та практики». – Вип.. 242: В 4 т.  – Т  IV. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2008. С. 860 – 868.

  36. Арестенко Т.В. Проблеми викладання маркетингу. Матеріали наук. – практ. конф: «Викладання маркетингу: Чому і як навчати студентів для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища», 27 березня 2009 р. – К., 2009. – С. 125-127.

  37. Арестенко Т.В. Зміцнення економічної безпеки підприємств АПК при виході на зовнішні ринки в контексті забезпечення їх конкурентоспроможності. Збірник наукових праць Таврійського ДАТУ.  – Мелітополь, 2009. – С. 20 – 24.

  38. Арестенко Т.В. Проблеми та перспективи розвитку ринку молочних продуктів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Ринкові трассформації та економічний механізм підвищення ефективності підприємств аграрного сектора», 8-9 жовтня 2009 р. – Харків, 2009. – с. 58 – 60.

  39. Арестенко Т.В. Аграрний маркетинг. Практичний посібник. – Мелітополь, ТОВ «Видавничий будинок ММД», 2010

  40. Арестенко Т.В. Показники продуктивності та їх роль у системі управління підприємством. Збірник наукових праць Таврійського ДАТУ.  – Мелітополь, 2010. – С. 60-65.

  41. Арестенко Т.В. Переваги та недоліки у використанні  та управлінні брендами. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (Економічні науки). – Мелітополь, 2010. – Вип. 2. – С. 66-71.

  42. Арестенко Т.В. Кредитування сільськогосподарських підприємств . Збірник наукових праць Таврійського ДАТУ. – №2(12). – Мелітополь, 2010. – С. 60 – 65

  43. Арестенко Т.В. Продуктивність як основна запорука формування конкурентоспроможності підприємства. Збірник наукових праць Таврійського ДАТУ. – №4(12)  – Мелітополь, 2010. – С. 60-65.

  44. Арестенко Т.В. Фактори формування конкурентоспроможності підприємств АПК та їх маркетингова складова. Формування ринкової економіки: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій: Зб. наук. праць. – Спец. вип.: у 2 ч. Організаційно-правові форми агропромислових формувань. – Київ: КНЕУ, 2011. – Ч. 2. – С. 8-15.

  45. Арестенко Т.В. Навчально-методичний комплекс для викладання дисципліни. «Маркетинг»: А.с. № 39460    Заявл. 02.08.2011; Опубл. 30.11.11, Бюл. № 25. – 2с.

  46. Арестенко Т.В. Аграрний маркетинг. Навчальний посібник. –  Мелітополь, 2012. – 272 с.

  47. Арестенко Т.В. Мінімізація маркетингових цінових ризиків як шлях управління конкурентоспроможністю сільськогосподарських підприємств. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (Економічні науки). – Мелітополь, 2012. – №2 (18). –Т.4. – С. 13-20.

  48. Арестенко Т.В. Методичні основи дослідження конкурентоспроможності аграрних підприємств. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (Економічні науки). – Мелітополь, 2012. – №4 (20). – С. 7-12. 

  49. Арестенко Т.В. Навчально-методичний комплекс для викладання дисципліни. «Маркетинг»: А.с. № 52022 Заявл. 02.03.2013; Опубл. 04. 11.2013, Бюл. № 29. – 2с.

  50. Арестенко Т.В. Державна підтримка сільськогосподарських підприємств та їх конкурентоспроможність. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – 2013. – №2(22), том 5. – С.22-28.

  51. Арестенко Т.В. Маркетинг. Навчально-методичний посібник напряму підготовки 6.030507 – «Маркетинг». – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус». – 2014.

  52. Арестенко Т.В. Маркетинг підприємств АПК – комунікаційна складова. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – Мелітополь, 2014. – №1(25). – С. 23 – 26.

  53. Арестенко Т.В. Підходи до оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Фінансово-економічні проблеми розвитку сільських територій», 6-7 травня 2014 р. –  Мелітополь, 2014.

  54. Арестенко Т.В. Рекламний менеджмент: аналіз тенденцій та особливостей розвитку медійного ринку України. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – Мелітополь, 2014. – №3(27). – С. 29 – 32.

  55. Арестенко Т.В. Управління конкурентоспроможністю підприємства. Методичні вказівки до вивчення дисципліни для підготовки фахівців напряму 8.03050701 «Маркетинг» ОКР «Магістр». – Київ: НУБіПУ, 2014. – 45 с.

  56. Арестенко Т.В. Використання методу кейс-стаді при викладанні маркетингових дисциплін. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Стратегія розвитку агропромислового виробництва», 28-29  травня 2015 р. –  Мелітополь, 2015.

  57. Арестенко Т.В. Маркетингові комунікації. Програма (орієнтовна) навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» в аграрних вищих навчальних закладах        Міністерство світи і науки України. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». – Київ: «Агроосвіта». – 2016. – 25 с.

  58. Арестенко Т.В. Аграрний маркетинг. Програма (орієнтовна) навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» в аграрних вищих навчальних закладах. Міністерство світи і науки України. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». – Київ: «Агроосвіта». – 2016. – 21 с.

  59. Арестенко Т.В. Бренд-менеджмент. Програма (орієнтовна) навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» в аграрних вищих навчальних закладах. Міністерство світи і науки України. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». – Київ: «Агроосвіта». – 2016. – 20 с.

  60. Арестенко Т.В. Рекламний менеджмент. Програма (орієнтовна) навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» в аграрних вищих навчальних закладах. Міністерство світи і науки України. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». – Київ: «Агроосвіта». – 2016. – 24 с.

  61. Арестенко Т.В. Управління проектами. Програма (орієнтовна) навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» в аграрних вищих навчальних закладах. Міністерство світи і науки України. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». – Київ: «Агроосвіта». – 2016. – 21 с.

  62. Арестенко Т.В. Маркетинг взаємодії в підприємствах зернопродуктового комплексу АПК. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – Мелітополь, 2016. – №2(31). – С. 61 – 65.

  63. Арестенко Т.В. Перспективні напрями розвитку ринку маркетингових досліджень у системі SOCIAL MEDIA MARKETING. Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка». – Тернопіль, 2017.№1-2 [67].– С. 109 – 113.