1. Легеза Д.Г. Відродження запорізького садівництва. Запоріжжя: Дике Поле, 2001. – 146 с.

  2. Легеза Д.Г. Роль плодової продукції в продовольчому забезпеченні населення. Науковий вісник Національного агарного університету.– 2001. – Вип. 44. – С. 112-114

  3. Легеза Д.Г. Основні регіональні фактори розміщення виробництва плодової продукції в сучасних умовах. Серія «Економіка АПК і природокористування» : зб. наук. праць Харківського державного аграрного університету. – Вип.7. – Харків. – 2001. – С. 234-237

  4. Легеза Д.Г. Основні особливості врегулювання земельних та майнових питань зони Степу на землях під багаторічними насадженнями. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції у 3-х томах. – Т. 3. – Луганськ: Вид-во „Єлтон-2”, 2002. – №14(26). – С. 278-282

  5. Легеза Д.Г. Світове виробництво та використання плодової продукції. Науковий вісник Національного агарного університету – К.– 2002 – Вип. 51. – С. 100-102

  6. Легеза Д.Г. Проблеми якості та конкурентоспроможності плодової продукції. Агроінком. – 2002. – № 4-7. – С. 50-52

  7. Легеза Д.Г. Ефективність спеціалізації сільськогосподарських підприємств на виробництві плодово-ягідної продукції в зоні Степу. Науковий вісник Національного агарного університету. – 2003. – Вип. 62. – С. 129-133

  8. Легеза Д.Г. Удосконалення системи збуту плодово-ягідної продукції  Агроінком. – 2003. – № 5-8. – С.71-75

  9. Легеза Д.Г. Ефективність виробництва плодово-ягідної продукції в сільськогосподарських підприємствах зони Степу. Економіка АПК. – 2003. – № 6. – С. 93-99

  10. Легеза Д.Г. Ринок збуту та конкурентоспроможність плодово-ягідної продукції. Економіка та менеджмент : Вісник Сумського національного аграрного університету. – 2003. – Вип. 1-2. – С. 145-149

  11. Легеза Д.Г. Електронна мережа як новий канал реалізації сільськогосподарської продукції. Економічні науки : зб. наук. праць Луганського національного аграрного університету. – 2005 – №62. – С. 432-438

  12. Легеза Д.Г. Функціонування ярмарку сільськогосподарської продукції. Економічні науки: Вісник Харківського національного університету сільського господарства. – 2007. – Вип. 52. – С. 209-214.

  13. Легеза Д.Г. Качество как фактор конкурентоспособности региона. Фирмы и рыночные структуры в современной экономики России : Материалы Межд. науч. семинара (Астрахань, 24 апреля 2007 р.) – Астрахань : Издательский дом «Астраханский университет», 2007. – С. 56-59.

  14. Легеза Д.Г. Фактори конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Проблеми ринку продукції АПК в умовах глобалізації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Миколаїв, 24 – 25 травня 2007 р.). – Миколаїв : Миколаївський державний аграрний університет, 2007. – С. 59-60.

  15. Легеза Д.Г. Модель оцінки якості сільськогосподарської продукції. Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничого сфери : матеріали наук.-теор. конф. молодих вчених і студентів (Донецьк, 7-8 червня 2007 р.). – в 3-х томах. – Том 2. – Донецьк : ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2007. – С. 126.

  16. Легеза Д.Г. Міжнародний досвід управління якістю. Економічні науки: Вісник Харківського національного університету сільського господарства. – 2007. – Вип. 65. – С. 56-63

  17. Легеза Д.Г. Конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції. Регіональна бізнес-економіка та управління. – 2008. – №4 (20). – С. 69-77

  18. Легеза Д.Г. Земля як фактор підвищення якості сільськогосподарської продукції. Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 239. – Том IV. – С. 795-801

  19. Легеза Д.Г. Конкурентоспроможність замороженої продукції. Зб. наук. праць Подільського державного аграрно-технічного університету. – 2008. – Вип. 16. – Том 3. С. 106-108

  20. Легеза Д.Г. Теоретичні основи підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Економічні науки : зб. наук. праць Луганського національного аграрного університету. – 2009. – №90/94. – С. 34-37

  21. Легеза Д.Г. Методологічні основи дослідження конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Економіка та менеджмент : вісник Сумського національного аграрного університету. – 2009. – №4 (35). – С. 98-105

  22. Легеза Д.Г. Вплив інвестиційної політики на конкурентоспроможність продукції. Економічні науки : Вісник Харківського національного університету сільського господарства. – 2009. – Вип. 85. – С. 218-225

  23. Легеза Д.Г. Виробництво конкурентоспроможної продукції у сільськогосподарських підприємствах різних організаційно-правових форм господарювання. Економічні науки : Вісник Черкаського університету. – 2009. – Вип.153. – С. 59-64

  24. Легеза Д.Г. Електронна комерція та конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції. Механізм регулювання економіки. – 2009. – №3. – Т. 2. – С. 98-103

  25. Легеза Д.Г. Конкурентоспроможність сільськогосподарського виробництва в умовах поглиблення євро інтеграційних відносин     формування ринкової економіки. зб. наук. праць «Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України». – К. : КНЕУ. – 2009. – С. 426-434

  26. Легеза Д.Г. Методика дослідження конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Маркетингове забезпечення продовольчого ринку України : матеріали Міжн. наук.-практ. конф. (Полтава, 7-8 квітня 2009 р.). – Полтава : Полтавська державна аграрна академія, 2009. – С. 62-65.

  27. Легеза Д.Г. Використання методу групування у дослідженні конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Статистична оцінка соціально-економічного розвитку: зб. Текстів доповідей за матеріалами Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Хмельницький, 21 травня 2009 р.). – Хмельницький : Хмельницький університет управління та права, 2009 – С. 36-39.

  28. Легеза Д.Г. Показники оцінки конкурентоспроможності продукції. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : Матеріали ІІІ Міжн. наук.-практ. конф. (Умань, 5-6 червня 2009 р.). – в 2-х част. – Част.2. – Умань : Видавець «Сочинський», 2009. – С. 8-9.

  29. Легеза Д.Г. Методика оцінки конкурентоспроможності аграрної продукції. Формування конкурентних переваг аграрної продукції в умовах глобалізації економіки : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (Житомир, 14-16 травня 2009 р.). – Житомир : ПП «Рута», 2009 – С. 83-85.

  30. Легеза Д.Г. Роль суспільного сектору у забезпеченні конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції у господарствах населення. Модернізація суспільного сектору економіки в умовах глобальних змін : Збірник матеріалів доповідей Міжн. наук.-практ. конф. (22-23 жовтня 2009 р.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2009. – С. 87-92.

  31. Легеза Д.Г. Конкурентоспроможність продукції сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм господарювання. Соціально-економічні наслідки ринкових перетворень у постсоціалістичних країнах : доповіді та сповіщення Міжн. наук. конф. (Черкаси, 23-25 вересня 2009 р.). – Том 2. – Черкаси : Черкаський національний університет ім. Хмельницького, 2009. – С. 10-13.

  32. Легеза Д.Г. Електронна комерція та конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції. Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу : збірник тез доповідей ІІІ міжн. наук.-практ. конф. (Суми, 1-3 жовтня 2009 р.). – Суми : Видавничо-виробниче підприємство «Мрія-1», 2009. – С. 121-123.

  33. Легеза Д.Г. Теоретические основы исследования конкурентоспособности в мировой литературе. Региональная специфика развития бизнеса и экономики : материалы III Межд. науч. конф. (Астрахань, 20-21 апреля 2010) – Астрахань : Издательский дом «Астраханский университет», 2010. – С. 157-161.

  34. Легеза Д.Г. Проблеми виробництва органічної продукції та шляхи їх вирішення. Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи ризики : тези доповідей міжн. наук.-практ. конф. (Львів, 20-21 травня 2010 р.) – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – С. 258-260.

  35. Легеза Д.Г. Впровадження системи управління якістю у сільськогосподарських підприємствах. Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : матеріали VI міжн. наук.-практ. конф.(Київ, 13-14 травня). – Київ : НУХТ, 2010. – С. 45.

  36. Легеза Д.Г. Система управління якістю продукції в агарних підприємствах. Україна в умовах глобальної конкуренції: стратегія випереджаючого розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Донецьк, 20-24 квітня 2010 р.). – Донецьк : Учбово-навчальний інститут «Вища школа економіки та менеджменту» ДонНТУ, 2010. – С. 386-388.

  37. Легеза Д.Г. Застосування діаграми Стюарта при дослідженні технологічного процесу вирощування пшениці. Статистична оцінка соціально-економічного розвитку : збірник наукових праць Всеукр. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 20 травня 2010 р.). – Хмельницький : Хмельницький університет управління та права, 2010. – С. 40-43.

  38. Легеза Д.Г. Роль аграрного сектора Украины на внешнем рынке. XXXIX неделя науки СПбГПУ : материалы межд. научно-практ. конф. (Санкт-Петербург, 11 декабря 2010 г.). – Часть VII. – СПб : Изд-во Политехнического университета, 2010. – С. 400-402.

  39. Легеза Д.Г. Управління конкурентоспроможністю продукції у сільськогосподарському виробництві. Проблеми розвитку соціально-економічних систем: підприємництво, глобалізація, економічне зростання : матеріали І Регіон. міжвузівської наук.-практ. конф. (Дубно, 16 грудня 2010 р.). – Дубно : Дубеньска філія Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», 2010. – С. 25-26.

  40. Легеза Д.Г. Світовий досвід органічного виробництва сільськогосподарської продукції. Економічні науки : зб. наук. праць Таврійського державного агротехнологічного університету. – 2010. – № 3 (11). – С. 308-315

  41. Легеза Д.Г. Досвід органічного виробництва у сільськогосподарських підприємствах Пенсільванії. Економічні науки : зб. наук. праць Таврійського державного агротехнологічного університету. – 2010. – № 8. – С. 194-201

  42. Легеза Д.Г. Впровадження системи управління якістю у сільськогосподарських підприємствах. Наукові праці національного університету харчових технологій. – 2010. – №34. – С. 58-60

  43. Легеза Д.Г. Аналіз якості виробництва на окремих технологічних операціях. Економічні науки Серія «Регіональна економіка» зб. наук. праць Луцького національного технічного університету. – 2010. – Вип. 7 (27) – С. 268-279

  44. Легеза Д.Г. Процес розвитку виробництва органічної продукції в Україні.  Проблеми економіки та управління : Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2010. – № 683 – С. 99-104

  45. Легеза Д.Г. Консолідація замовлень виробничих ресурсів як конкурентна перевага сільськогосподарського виробництва. Сталий розвиток економіки. – 2010. – №3. – С. 11-16

  46. Легеза Д.Г. Методика оцінки технології вирощування сільськогосподарської продукції при впливі виробничих та збутових факторів. Інноваційна Економіка. – 2010. – №4 (18). – С. 199-203

  47. Легеза Д.Г. Розвиток аграрного сектору України у сфері зовнішньої торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2010. – Вип. 2 (12). – С. 438-445

  48. Легеза Д.Г. Передумови формування конкурентного потенціалу виробництва та збуту сільськогосподарської продукції. Економічні науки : зб. наук. праць Таврійського державного агротехнологічного університету. – 2011. – № 1 (13). – С. 291-308

  49. Легеза Д.Г. Методика оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції на рівні підприємства. Культура народов Причерноморья. – 2011. – № 196. – Т. 2. – С. 41 – 44

  50. Легеза Д.Г. Конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції в умовах розширеного відтворення. Економічні науки : Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства. – 2011. – Вип. 113. – С. 110-115

  51. Легеза Д.Г. Модель органічного виробництва продукції у сільськогосподарських підприємствах. Економічні науки : Вісник Хмельницького Національного університету. – 2011. – Вип. 5. – Т. 2. – С. 139-142

  52. Легеза Д.Г. Методика оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції на рівні регіону. Формування ринкової економіки : Зб. наук. праць. – Спец вип. : у 2 ч.  Організаційно-правові форми агропромислових формувань . – К : КНЕУ, 2011. – Ч. 1. – С. 248- 256

  53. Легеза Д.Г. Размещение производства конкурентоспособной продукции в сельскохозяйственных предприятиях Украины. Исследования и результаты : науч. журнал. – Алматы : «Агроуниверситет», 2011. – № 4 (052). – С. 267-273

  54. Легеза Д.Г. Вплив матеріальних витрат на конкурентоспроможність продукції   Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес . : Зб. наук. праць. – 2011. – Вип 168. – Ч. 1. – С. 318-325

  55. Легеза Д.Г. Конкурентоспроможність та розширене відтворення у сільському господарстві. Маркетингове забезпечення продовольчого ринку України : матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. (Полтава, 17-18 травня, 2011 р.). – Полтава : Полтавська державна аграрна академія, – 2011. – С. 128-130.

  56. Легеза Д.Г. Ресурсо-технологічні чинники підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Проблеми формування та реалізації конкурентної політики : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 15-16 вересня, 2011 р.) . – Львів : ТЗОВ «Стайн», 2011. – С. 103-104.

  57. Легеза Д.Г. Методика оценки конкурентоспособности сельскохозяйственной продукции на уровне страны. Конкурентный потенциал региона: оценка и эффективность использования : материалы Международной научно-практической конференции (Абакан, 10-12 ноября, 2011 г.). – Абакан : ФГБОУ ВПО, 2011 – С.45-47

  58. Легеза Д.Г. Украина, Беларусь, Российская Федерация: экспортный потенциал производства сельскохозяйственной продукции. Проблемы прогнозирования и государственного регулирования социально-экономического развития: материалы XII Международной научной конференции (Минск, 20–21 октября 2011 г.). – Минск, 2011. – Т. 2. – С. 136

  59. Легеза Д.Г. Влияние концентрации производителей на уровень рыночной конкуренции. Экономические отношения собственности и проблемы реализации ее эффективных форм: материалы Международной научно-практической конференции (Мурманск, 25-26 ноября 2011). – Мурманск: МАЭУ, 2011.

  60. Легеза Д.Г. Methodological aspects of research the technological influence on increases of agricultural product competitiveness. XLI Неделя науки СПбГПУ : материалы научно-практической конференции (Санкт-Петербург, 3-8 декабря, 2012)

  61. Легеза Д.Г. Aspests of price formation in agricultural marketing. Proceedings of the 3rd International Conference of Young Scientists EM-2013, November 21–23, 2013 Lviv, Ukraine. –Lviv Polytechnic Publishing House, 2013. – 176-178 p.

  62. Легеза Д.Г. Establishment of the regional centre for technical service and monitoring of exploitation of agricultural machinery. Економічні наукиЗбірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки). – Мелітополь, 2013. – № 2(22).Т.3.– С. 14-20.

  63. Легеза Д.Г. Farm concentration influence on the level of market competition. Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки). – Мелітополь, 2013. – № 2(22). Т.2.– С. 13-17

  64. Легеза Д.Г. Мanagement of competitiveness of dairy enterprises. Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки). – Мелітополь, 2014. – № 3(27).– С. 5-12

  65. Легеза Д.Г. Methodological aspects of technological competitiveness of agricultural product. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference “Financial and economic problems of rural areas”, May 6-7, 2014, Melitopol, Ukraine. – Melitopol Publishing House, 2014.

  66. Легеза Д.Г. Cases on practical lessons for economic graduate education. Впровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір: матеріали міжнародної науково-методичної конференції (Мелітополь, 22 квітня). – Мелітополь: ТДАТУ, 2014. – С. 14-17

  67. Легеза Д.Г. Проблеми формування оптової торгівлі плодоовочевої продукції. Тези доповідей щорічної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу та аспірантів  ТДАТУ. – Мелітополь: ТДАТУ, 2015.

  68. Легеза Д.Г. Organic Grain Development: Challenges for Ukraine  Proceedings of the International Scientific and Practical conference “New Strategy of Scientific and Educational Priorities in Development of Agroindustrial Complex”(Alma-Ata, 27-28th of November, 2015) – Alma-Ata : Kazakh National Agrarian University

  69. Легеза Д.Г. Влияние маркетинговых факторов на конкурентоспособность предприятий Украины. Вестник Киргизского национального университета им. Ж. Баоасагина – Бишкек, 2015. – №6. – С. 115-127

  70. Легеза Д.Г. Управління конкурентоспроможністю сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні. Економіка та підприємництво: Збірник наукових праць КНЕУ ім. В. Гетьмана – К.: КНЕУ. – 2015. – №34-35. – Ч. 2. – С. 166-179