1. Шквиря Н.О. Стратегія розробки нового товару на ринку соків / Н.О. Шквиря // Збірник наукових праць VII Міжнародної науково-практичної конференції «Тренди та інновації в сучасній економіці». – Харьків, 2015. – С. 78-84.
  2. Шквиря Н.О. The essence and peculiarities of the development of industrial marketing in Ukraine   Proceedings of the 3rd International Conference of Young Scientists EM-2013, November 21–23, 2013 Lviv, Ukraine. –Lviv Polytechnic Publishing House, 2013. -184-186 p.
  3. Шквиря Н.О. Особливості ціноутворення на ринку сільськогосподарської продукції. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс», 2014. – № 1(25). – С. 272-276. (фахове видання)
  4. Шквиря Н.О. Формування маркетингової стратегії туристичних підприємств. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки)/За ред. Л.В.Синяєвої.-Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія “Люкс”, 2014. – №4.- С. 164 -171(фахове видання)
  5. Шквиря Н.О. Особенности ценообразования промышленных предприятий. Материалы VI Международной научно-практической конференции: «Дулатовские чтения 2014». –  Костанай: 2014. -С. 486-489
  6. Шквиря Н.О. Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послуг. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 2015. – №1 (29). – С. 107-111. (фахове видання) 
  7. Шквиря Н.О. Перспективи розвитку виробництва біопалива з відходів продукції рослинництва Збірник наукових праць Донецького національного університету «Економіка та організація управління», 2014 Випуск № 1 (17)- 2 (18) . – С. 308-312 (фахове видання)
  8. Шквиря Н.О. Тенденции развития рынка молока и молочной продукции Украины. Актуальные вопросы менеджмента современной организации.  Материалы Международной студенческой научно-практической конференции. – Ижевск, 4 марта 2015г. –  С.273-276      0,15       Любишко Д.О.
  9. Шквиря Н.О. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України Молодіжний економічний дайджест. Науковий збірник, 2015 – № 2-3. – С. 177-181
  10. Шквиря Н.О. Маркетингова стратегія розвитку комерційних банків. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 2016. – №5  (фахове видання)
  11. Шквиря Н.О. Применение метода анализа иерархий для выбора стратегического управленческого решения Сборник материалов докладов Международной  научно-практической конференции «Моделирование в технике и экономике», 23-24 марта 2016г., г. Витебск – С. 455 – 457.
  12. Шквыря Н.А. Биотопливо как перспективное направление использования отходов сельскохозяйственного производства / Н.А. Шквыря // Сборник материалов международной научно-практической конференции молодых ученых «Инновационные подходы и перспективные идеи молодых ученых в аграрной науке». – Казахстан, Кайнар 17 ноября 2017 г. – С. 592-595
  13. Шквиря Н.О Вибір оптимальних каналів збуту молочної продукції / Шквиря Н.О., А.С. Шебуняєва // Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі», 3 жовтня, 2017.: – Х. : ХДУХТ, 2017. –С. 347-349
  14. Шквиря Н.О. Конкурентоспроможність підприємств на вітчизняних і зовнішніх ринках /Н.О. Шквиря, А.О. Крутікова// Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі», 3 жовтня, 2017.: – Х. : ХДУХТ, 2017. – С. 351-353
  15. Шквиря Н.О. Дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукції / Н.О. Шквиря, С.В. Шквиря// Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі», 3 жовтня, 2017.: – Х. : ХДУХТ, 2017. –С. 353-355
  16. Шквиря Н.О. Створення системи інформаційно-методичного забезпечення стратегічного планування / Н.О. Шквиря // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – Мелітополь, 2017 – №3(35). – С. 123 – 130.
  17. Шквиря Н.О. Ринок інновацій у сільському господарстві / Н.О. Шквиря// Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: виклики постіндустріальної економіки: : Матеріали ІV Міжнародної науково практичної конференції. – Львів, 2017. – С. 98-100.
  18. Шквиря Н.О. Стратегічні напрямки розвитку підприємства на ринку молока та молочних продуктів / Н.О. Шквиря, Н.О. Скрипка // Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції 24 листопада 2017 р. / за ред. В. М. Огаренка, О. В. Покатаєвої та ін. Запоріжжя : КПУ, 2017. – С.833-835.
  19. Шквиря Н.О. Напрямки розвитку інноваційної політики в сільському господарстві / Н.О. Шквиря // Матеріали регіональної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва», 12 грудня, 2017.: – ТДАТУ. – С.87-89
  20. Шквиря Н.О. Стан та особливості стратегічного планування в аграрних підприємствах / Н.О. Шквиря // Економіка та суспільство. Електронне наукове фахове видання, 2018 – випуск 16 – С. 549-553.
  21. Шквыря Н.А. Маркетинговые исследования и оценка поведения потребителей на рынке молока и молочных продуктов / Н.А. Шквыря // Сборник материалов Х Международной научно-практической конференции «Научный взгляд в будущее – как путь модернизации общественного сознания», «Дулатовские чтения – 2018» – г. Костанай, 2018 г. – С. 224-230