Маркетингова політика розподілу

Спеціальність:
Маркетинг
СВО:
Бакалавр
Курс:
11МК
Провідний викладач:
Легеза Дарія Георгіївна

Мета курсу – формування системи науково- теоретичних і практичних знань про методи дослідження, створення і функціонування каналів розподілу, форми і методи роботи посередників у каналах, методологічні та методичні питання вибору і ведення політики розподілення в умовах конкуренції

Предмет курсу – процеси формування та функціонування  розподілу готової продукції

Основними завданнями дисципліни є:

  • вивчення сутності та значення маркетингової політики розподілу;
  • освоєння сутності, форм і методів організації роботи посередників та управління товарним рухом;
  • вивчення сутності формування і функціонування каналів розподілу;
  • набуття навичок підвищення ефективності діяльності посередників та оптимізації витрат у процесі товарного руху;
  • освоєння економічної сутності, організаційних основ розподілу, збутової діяльності на промисловому підприємстві;
  • вивчення оптової та роздрібної торгівлі в каналах розподілу;
  • освоєння правових основ та організації системи державних закупівель та державних замовлень;
  • дослідження процесу формування оптимального каналу розподілу та освоєння методів оцінки результатів його діяльності.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

знати:

теоретично-методичні основи формування, вибору і ведення на маркетингових засадах політики розподілу різних суб’єктів господарювання.

уміти:

  • враховуючи стан економічного розвитку і специфіку діяльності суб’єкта господарювання, обґрунтовано оцінювати і вибирати найефективніші канали розподілу;
  • застосовувати маркетингові інструменти при формуванні системи товароруху і механізмів використання каналів розподілу;
  • визначати оптимальний рівень витрат у процесі товарного руху;
  • ефективно управляти та обґрунтовано застосовувати необхідні напрямки удосконалення системи товароруху;
  • виявляти та аналізувати фактори, що впливають на вибір каналу розподілу;
  • на основі визначених критеріїв здійснювати оптимальний вибір структури і форми каналу розподілу;
  • визначати стратегії маркетингових каналів при формуванні маркетингової політики розподілу.

Дисципліна «Маркетингова політика розподілу» тісно пов’язана з іншими дисциплінами – «Маркетинг», «Промисловий маркетинг», «Інфраструктура товарного ринку», «Логістика», «Маркетинговий менеджмент».

Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу»

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Маркетингова політика розподілу»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Маркетингова політика розподілу»