Бренд-менеджмент

Спеціальність:
Маркетинг
СВО:
Магістр
Курс:
Провідний викладач:

Мета курсу – формування знань основних підходів та принципів ефективного управління торговими марками та механізму перетворення їх у бренд.

Завдання курсу – усвідомлення значення брендингу як шляху підвищення цінності бренду з позиції споживачів, узагальнення теоретичних знань та практичних навиків створення бренду компанії та ефективного позиціювання бренду.

Предмет курсу – методи, засоби та процедури щодо створення, підтримки та ефективного управління брендами.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

  • функції бренд-менедженту;
  • завдання бренд-менеджменту;
  • процес перетворення торгової марки у бренд;
  • класифікацію брендів;
  • вигоди брендингу для підприємства;
  • підходи до брендингу особистості та територій;
  • параметри ідентичності бренду;
  • зміст стратегій позиціонування бренду;
  • технологію формування практичної структури бренду;
  • методи оцінки марочного капіталу;
  • методи оцінки ефективності бренд-менеджменту;

 

вміти:

  • визначати цінності бренду;
  • досліджувати чинники впливу бренду на різні цільові аудиторії;
  • ідентифікувати ідеї, поняття та переваги кожного окремо взятого бренду;
  • проводити дослідження ринку з метою формування цінностей бренду;
  • обгрунтовавувати шляхи правильно позиціювання бренду;
  • визначати показники оцінювання ефективності бренду;
  • управляти активами бренду;
  • формувати імідж бренду у короткостроковому та довгостроковому періодах;
  • розробляти практичну структуру бренду;
  • здійснювати ефективну стратегію марочних комунікацій.

Робоча програма навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент»

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент»