Мета курсу – формування знань основних підходів та принципів ефективного управління торговими марками та механізму перетворення їх у бренд.
Завдання курсу – усвідомлення значення брендингу як шляху підвищення цінності бренду з позиції споживачів, узагальнення теоретичних знань та практичних навиків створення бренду компанії та ефективного позиціювання бренду.
Предмет курсу – методи, засоби та процедури щодо створення, підтримки та ефективного управління брендами.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
знати:
- функції бренд-менедженту;
- завдання бренд-менеджменту;
- процес перетворення торгової марки у бренд;
- класифікацію брендів;
- вигоди брендингу для підприємства;
- підходи до брендингу особистості та територій;
- параметри ідентичності бренду;
- зміст стратегій позиціонування бренду;
- технологію формування практичної структури бренду;
- методи оцінки марочного капіталу;
- методи оцінки ефективності бренд-менеджменту;
вміти:
- визначати цінності бренду;
- досліджувати чинники впливу бренду на різні цільові аудиторії;
- ідентифікувати ідеї, поняття та переваги кожного окремо взятого бренду;
- проводити дослідження ринку з метою формування цінностей бренду;
- обгрунтовавувати шляхи правильно позиціювання бренду;
- визначати показники оцінювання ефективності бренду;
- управляти активами бренду;
- формувати імідж бренду у короткостроковому та довгостроковому періодах;
- розробляти практичну структуру бренду;
- здійснювати ефективну стратегію марочних комунікацій.
Робоча програма навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент»
Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент»
Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент»