Комерційна діяльність посередницьких підприємств

Спеціальність:
Маркетинг
оощ
СВО:
Магістр
Курс:
Провідний викладач:

Мета курсу – висвітлення питань теорії та практики організації та планування діяльності посередницьких підприємств.

Завдання курсу – набуття студентами знань щодо місця та ролі посередників у світовій торгівлі, види і функції посередницьких фірм, діяльності, принципів вибору форми посередництва, організації роботи посередників, їхніх взаємин з клієнтами, розміру та форми оплати послуг посередників.

Предмет курсу – системи взаємовідносин посередницьких структур з суб’єктами товарного ринку.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

  • сутність комерційної діяльності посередницьких організацій;
  • основні завдання та мету комерційно-посередницької діяльнос­ті;
  • поняття оптової та роздрібної торгівлі;
  • основні форми оптової торгівлі;
  • види договорів, що укладаються в посередницькій діяльності;
  • критерії вибору постачальників;
  • поняття товарообігу торговельного підприємства;
  • характеристику системи управління товарообігом на підприєм­стві торгівлі;
  • етапи процесу планування обсягу і структури реалізації товарів на торговельному підприємстві;
  • методику нормування і планування товарних запасів;
  • види і джерела доходів торговельного підприємства;
  • основні види ризиків торговельного підприємства,
  • основні документи, що регулюють комерційно-посередницьку
  • діяльність в Україні.

вміти:

  • формування цінової політики торговельного підприємства;
  • прогнозувати кон’юнктуру споживчого ринку;
  • планувати обсяг і структуру реалізації товарів;
  • аналізувати і планувати доходи й витрати підприємства;
  • оцінювати рівні господарських ризиків;
  • аналізувати основні кошти й оборотні активи підприємства тор­гівлі;
  • оцінювати фінансовий стан торговельного підприємства;
  • оцінювати ефективність діяльності торгових посередників;
  • вибір ефективних методів продажу товарів.

 

Робоча програма навчальної дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств»

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств»