Контракти та переговори

Спеціальність:
Маркетинг
СВО:
Магістр
Курс:
11 МБ МК
Провідний викладач:

Мета курсу – ознайомлення студентів із основними поняттями та ключовими проблемами теорії та практики переговорів, формування системи знань про стратегію і тактику переговорного процесу а також ознайомлення студентів з існуючими розробками в сфері міжнародних переговорів, сформувати практичні навички їх застосування.

Завдання курсу – Вивчення даної дисципліни має на меті ознайомити студентів із основними поняттями та ключовими проблемами теорії та практики переговорів, розкрити структуру і специфіку переговорного процесу, виявити соціокультурні традиції і національні стилі ведення переговорів та сформувати практичні навички щодо їх організаційної підготовки та безпосереднього ведення. Викладання даної дисципліни є головним чинником формування продуктивних професійних умінь та їх застосування у профілактиці і розв’язанні конфліктів у професійній діяльності та підвищення комунікативних  здібностей студентів для проведення переговорів.

Предмет курсу – стратегії, тактичні прийоми та стилі ведення переговорів, технологія посередницької діяльності.

Основні завдання дисципліни:

  • надання студентам необхідних знань і практичних навичок організаційної підготовки до переговорів та їх ведення;
  • набуття вмінь роботи з дипломатичними, політичними та міжнародно-правовими джерелами щодо їх тлумачення і аналізу; ознайомити студентів з проблемами, пов’язаними з введенням переговорів;

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

знати: основні поняття, терміни та категорії, що складають суть теорії переговорів; місце та роль переговорів в сучасній системі міжнародних відносин; базові концепції переговорів; типи та види переговорів, їх функції; структуру переговорного процесу; стратегії та тактичні прийоми, які використовуються при переговорах; функції, стратегії та види посередництва; стратегію і тактику ведення переговорів; ефективні технології ведення переговорів;  етику і культуру поведінки на переговорах; особливості ведення ділових переговорів з зарубіжними партнерами;

уміти: ставити мету і формулювати завдання переговорів; визначати діапазонів цілей і завдань, для підготовки переговорного процесу; здійснювати інформаційний пошук та аналіз змісту документів та аналітико- синтетичної обробки інформації; моделювати схему проведення двосторонніх та багатосторонніх переговорів; аналізувати переговорну ситуацію; діагностувати інтереси сторін на переговорах; застосовувати необхідний інструментарій для ведення переговорного процесу; готувати підсумкові документи переговорів; надавати посередницькі послуги в якості третьої сторони;

бути ознайомленим: із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною.

 

 

Робоча програма навчальної дисципліни «Контракти та переговори» для 11 МБ МК

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Контракти та переговори»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Контракти та переговори»