Мета курсу – ознайомлення студентів із основними поняттями та ключовими проблемами теорії та практики переговорів, формування системи знань про стратегію і тактику переговорного процесу а також ознайомлення студентів з існуючими розробками в сфері міжнародних переговорів, сформувати практичні навички їх застосування.
Завдання курсу – Вивчення даної дисципліни має на меті ознайомити студентів із основними поняттями та ключовими проблемами теорії та практики переговорів, розкрити структуру і специфіку переговорного процесу, виявити соціокультурні традиції і національні стилі ведення переговорів та сформувати практичні навички щодо їх організаційної підготовки та безпосереднього ведення. Викладання даної дисципліни є головним чинником формування продуктивних професійних умінь та їх застосування у профілактиці і розв’язанні конфліктів у професійній діяльності та підвищення комунікативних здібностей студентів для проведення переговорів.
Предмет курсу – стратегії, тактичні прийоми та стилі ведення переговорів, технологія посередницької діяльності.
Основні завдання дисципліни:
- надання студентам необхідних знань і практичних навичок організаційної підготовки до переговорів та їх ведення;
- набуття вмінь роботи з дипломатичними, політичними та міжнародно-правовими джерелами щодо їх тлумачення і аналізу; ознайомити студентів з проблемами, пов’язаними з введенням переговорів;
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати: основні поняття, терміни та категорії, що складають суть теорії переговорів; місце та роль переговорів в сучасній системі міжнародних відносин; базові концепції переговорів; типи та види переговорів, їх функції; структуру переговорного процесу; стратегії та тактичні прийоми, які використовуються при переговорах; функції, стратегії та види посередництва; стратегію і тактику ведення переговорів; ефективні технології ведення переговорів; етику і культуру поведінки на переговорах; особливості ведення ділових переговорів з зарубіжними партнерами;
уміти: ставити мету і формулювати завдання переговорів; визначати діапазонів цілей і завдань, для підготовки переговорного процесу; здійснювати інформаційний пошук та аналіз змісту документів та аналітико- синтетичної обробки інформації; моделювати схему проведення двосторонніх та багатосторонніх переговорів; аналізувати переговорну ситуацію; діагностувати інтереси сторін на переговорах; застосовувати необхідний інструментарій для ведення переговорного процесу; готувати підсумкові документи переговорів; надавати посередницькі послуги в якості третьої сторони;
бути ознайомленим: із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною.
Робоча програма навчальної дисципліни «Контракти та переговори» для 11 МБ МК
Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Контракти та переговори»
Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Контракти та переговори»