Сьогодні здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» обирали теми дипломних робіт. З багатьох альтернатив об’єктів дослідження та  бізнес-моделей маркетингу здобувачі освіти формували власні теми дипломних робіт.

  Гарант освітньо-професійної програми «Маркетинг», професор Дар’я ЛЕГЕЗА продемонструвала основні ключові елементи дипломної роботи, показала приклади структури роботи, познайомила з керівниками дипломних робіт та їх тематичною спеціалізацією.

  Гарант ОП «Маркетинг» запропонувала пройти онлайн-анкету для вибору цікавої тематики для здобувачів освіти. Анкетне опитування стало кроком до самостійного формування майбутнього дослідження кваліфікаційної роботи. Анкета допомогла визначити найбільш цікаві теми дипломів для кожного здобувача освіти.

   Побажаємо удачі та легкого написання дипломних робіт магістрам!