16 вересня 2025 року викладачі та здобувачі кафедри маркетингу долучилися до онлайн-конференції, присвяченої сучасним інструментам розвитку бізнесу. Подія об’єднала експертів, які поділилися практичними кейсами, інструментами автоматизації маркетингу, методами підвищення конверсії та новими підходами до управління командами.

       Протягом кількох годин учасники слухали виступи провідних фахівців. Тематика конференції охопила ключові напрями сучасного маркетингу: від CRM та чат-ботів до персоналізації комунікацій і правильного використання digital-рішень. Здобувачі-маркетологи мали можливість зануритися в реальні бізнес-кейси та побачити, як працюють стратегії, що приносять результат.

       Участь у таких заходах дозволяє майбутнім маркетологам тримати руку на пульсі нових технологій і бути готовими впроваджувати сучасні рішення вже під час навчання та майбутньої професійної діяльності.