20 листопада здобувачі та викладачі кафедри маркетингу взяли участь у вебінарі «Як продавати не продаючи: YouTube, воронки і email-маркетинг»

    Спікеркою заходу стала Любов ЧМЕЛЬОВА, засновниця REACTOR ACADEMY, яка поділилася сучасними підходами до побудови експертного контенту, автоматизації залучення клієнтів та розвитку бренду без нав’язливих технік. Її досвід у сфері контент-маркетингу та воронок продажів дав можливість учасникам поглянути на процес комунікації з потенційними клієнтами під новим кутом.

    Під час вебінару здобувачі та викладачі кафедри маркетингу дізналися, як ефективно залучати клієнтів і підвищувати конверсію через три ключові інструменти: YouTube, автоматизовані воронки та email-маркетинг. Основний акцент був зроблений на тому, як будувати довіру до бренду, створювати експертність через контент і вибудовувати комунікації, що не відштовхують, а притягують аудиторію.

    Учасники обговорили:

    • нові підходи до продажів у 2026 році та принцип «продавати не продаючи»;

    • побудову воронки продажів на основі YouTube та email-маркетингу: кейси й алгоритми;

    • формулу «експертної довіри» та способи створення потоку теплого ліда без агресивних продажів;

    • чек-лист із п’яти кроків ненав’язливих продажів і реальний аудит прикладів.

    Учасники відзначили практичність отриманих інструментів, які можна застосувати як у навчальному процесі, так і в реалізації власних маркетингових проєктів та персонального брендингу.