20 листопада здобувачі та викладачі кафедри маркетингу взяли участь у вебінарі «Як продавати не продаючи: YouTube, воронки і email-маркетинг»
Спікеркою заходу стала Любов ЧМЕЛЬОВА, засновниця REACTOR ACADEMY, яка поділилася сучасними підходами до побудови експертного контенту, автоматизації залучення клієнтів та розвитку бренду без нав’язливих технік. Її досвід у сфері контент-маркетингу та воронок продажів дав можливість учасникам поглянути на процес комунікації з потенційними клієнтами під новим кутом.
Під час вебінару здобувачі та викладачі кафедри маркетингу дізналися, як ефективно залучати клієнтів і підвищувати конверсію через три ключові інструменти: YouTube, автоматизовані воронки та email-маркетинг. Основний акцент був зроблений на тому, як будувати довіру до бренду, створювати експертність через контент і вибудовувати комунікації, що не відштовхують, а притягують аудиторію.
Учасники обговорили:
• нові підходи до продажів у 2026 році та принцип «продавати не продаючи»;
• побудову воронки продажів на основі YouTube та email-маркетингу: кейси й алгоритми;
• формулу «експертної довіри» та способи створення потоку теплого ліда без агресивних продажів;
• чек-лист із п’яти кроків ненав’язливих продажів і реальний аудит прикладів.
Учасники відзначили практичність отриманих інструментів, які можна застосувати як у навчальному процесі, так і в реалізації власних маркетингових проєктів та персонального брендингу.






